24 juli 2013

Bling og Pang - Ciaté Corrupted Neon


Der findes ingen sommer uden neon lak! Bum! Og i min verden hører der også glitter til. Stærke farver og glitrende leg på neglene - så udnytter du solen helt optimalt ;)

Ciaté Corrupted Neon Manicure sætter både fokus på pangfarven og glitteret. En ren lak-win-win.



Men Ciaté's manicure sæt har ikke kun fokus på dine negle i dagtimerne. Dine negle kan gå fra dag til nat ved at bruge en Black Light topcoat, der lyser under UV-lys.



Sættet indeholder altså tre herligheder: Neon, 3D glitter og en Black Light topcoat. Der er masser af mulighed for leg ;) Der følger en guide med, der viser dig, hvordan du får mest ud af sættets indhold.



Fremgangsmetoden er ganske simpel. Efter to lag neon lak kan du drysse glitter over lakken, mens den stadig er våd. Den gule neon lak dækker fint efter to lag.


Her har jeg netop drysset glitter ovenpå den våde lak. Effekten ser super fed ud - det ligner nærmest en liquid sand lak.

På billedet nedenunder har jeg drysset glitter på pege- og langfinger, mens ring- og lillefinger er ren neon med et lag Seche Vite. Glitter-neglene har fået et lag Black Light topcoat. Det lagde en dæmper på glitterets effekt, hvilket var lidt ærgerligt. Især fordi jeg ikke havde mulighed for at teste lakken under UV-lys.

Men både lak og glitter var nem at arbejde med :) Næste gang - ingen topcoat på glitter ;)


Lakken i sollys.

Heldigvis ser lakken også FAB ud i almindeligt lys ;)  Og glitteret har stadig et texture look.


Lakken i almindelig dagslys.

Hvad siger I derude i Lak-land?

Sporter I neon her i sommeren? Og skal I også være Neon Corrupted?


// Anne Marie


**Disse lakker er sendt til test, men indholdet er stadig udtryk for min egen, selvstændige holdning.**

2 kommentarer:

  1. Jeg er mere holo end jeg er neon :) Men jeg har da købt et par glittere fra Isadora, som jeg snart skal prøve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuuh, er det Sugar Crush lakker fra Isadora? Jeg købte tre i Berlin. De var uimodståelige ;)

      Og holo er FAB! Ingen diskussion her fra ;) Det har virkelig også været holo-vejr her på det seneste! ;)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...