09 juni 2013

Frisk på en pastel frugt-cocktail?


Mmmmm.... Duften af æble, jordbær, banan og grape. Hvor tit er det lige, man kan sige, at ens negle dufter af en ren frugt-cocktail?

Med et mix'n'match af Models Own scented lakker sendte jeg mine sanser på frugt-overdose. Pastelfarver med et twist - what's not to love? ;)


Mmmm... Det er altså nogle lækre dufte, de her Models Own lakker har. Det smarte er, at man kan kradse på låget og dufte om den falder i smag inden, man køber lakkerne! Nice! ;)

Lakkerne er købt på den London-tur, som Charlotte og jeg var på i starten af maj. En fantastisk tur, hvor vi hver især fik en del lakker med hjem til samlingen ;)


Models Own - Grape Juice og Strawberry Tart. Lækre pastel-farver med lækker duft. Win-Win!!

Lakkerne var nemme at arbejde med. De har hver især fået to lag samt et lag Seche Vite til at give det ekstra shine ;) Jeg har hørt fra andre, at de har haft problemer med at få et godt finish frem i Models Own scented lakkerne. Pasteller kan være svære at få rigtig fine, hvis de tynde og streaky at arbejde med. Men jeg havde ikke dette problem med Models Own lakkerne.



Bliver I ikke helt lækkersulten bare af at læse navnene?? I know I do!! ;)

Models Own Banana Slip og Apple Pie. Jeg elsker de to farver sammen. De skriger sommer!

Det er ikke sidste gang, jeg laver et mix'n'match af scented lak ;)


Hvad pryder jeres negle sådan en sommer-søndag ude i Lak-land?


//Anne Marie

2 kommentarer:

  1. De er så lækre de lakker! Har selv alle 5 <3

    Men du mangler da den blå ;)

    SvarSlet
  2. De er hermed skrevet på ønskelisten til når turen forhåbentlig går til London i efteråret ;)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...