10 april 2013

Pasteller? Yes please!!


Jeg har en svaghed for pasteller! Lækre farver, der bare popper på neglene - det siger jeg JA TAK til! ;)
De to nye farver fra Sally Hansen er gode eksempler på et par poppende pasteller, der skriger efter at komme på neglene.

Sally Hansen - Mint Sorbet på lille- og langemand, mens Breezy Blue pynter på ring- og pegefinger.

Mint Sorbet og Breezy Blue er to lækre pasteller med fokus på glans og holdbarhed. Mint Sorbet er en ren cremefarve, mens Breezy Blue har en anelse shimmer i sig. Da jeg ikke er den helt store shimmer fan, så vil det nok mest være Mint Sorbet, der kommer til at pryde mine negle.

Lakkerne kan fås hos Matas til 59,95,-

Begge lakker har fået tre lag. Jeg kunne godt være stoppet ved lag nummer hos Mint Sorbet, men jeg gav den et tredje for at være helt sikker på, at der var fuld dækning. Breezy Blue havde virkelig brug for det tredje lag. Det er en ret 'gennemsigtig' farve. Børsterne er brede og FAB. De er super nemme at håndtere.

Her er lakkerne i kunstigt lys.


Hvad siger I ude i Lak-land? Bliver I fristet af et par lækre pasteller?


// Anne Marie



**Disse lakker er sendt til test, men indholdet er stadig udtryk for min egen, selvstændige holdning.**

4 kommentarer:

  1. Pasteller er ikke lige mig, men det ser da fedt nok ud på andre. Dig fx. :)

    SvarSlet
  2. Great article! We will be linking to this particularly great post on
    our website. Keep up the good writing.

    Take a look at my weblog zetaclear review

    SvarSlet
  3. Newsletters are not old fashioned and can also
    be sent to e-mail accounts that are valid and open.


    Also visit my web site :: flex belt reviews

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...