06 april 2013

I Need a Drink!!


Når jeg er i byen og køber drinks, så plejer jeg normalt, at gå efter smag - ikke efter farve. Men efter disse lækre farver fra Rimmel, så tror jeg, at jeg vælger en rigtig *bling bling* drink næste gange, jeg skal ud og svinge mine stænger ;)

Rimmels "Colour Cocktail in a Flash" er fyldt med lækre farver, der er inspireret af drinks. Jeg er især faldet for den lilla Baby Bellini og den nærmest flammende orange Shirley Temple. Orange er ellers ikke en af de farver, jeg har flest af, men denne har virkelig fanget mig.


Begge 'cocktails' har fået tre lag, da jeg ikke synes, at de var heeelt færdige ved lag nummer to. Rimmels børster er som sædvanlig en fornøjelse at arbejde med! Jeg er bare en sucker for en bred børste ;)

Baby Bellini har ikke lige så meget liv som Shirley Temple, så jeg pimpede den ene negl med en ny Sally Hansen farve, der hedder Supernova. Alle har som afslutning fået en god omgang Seche Vite.

Sally Hansen - Supernova, Rimmel - ShirleyTemple og Rimmel - Baby Bellini
Supernova er en lækker glitterlak med små lilla og sølv glitterpartikler. Jeg tror, den vil kræve en del lag, hvis man vil bruge den alene, men som en top coat, der liiige giver det ekstra, der er den perfekt. Jeg har lagt et enkelt lag over Baby Bellini.

Her ser I lakkerne i naturligt lys. Shirley Temple brænder virkelig igennem. En super lækker farve.
I kunstigt lys kan man desværre se, at Shirley Tempel har en smule VNL (visible nail line).

Lakkerne kan findes i Matas og hos asos, hvor de faktisk er på tilbud lige nu til kun 27,-!! Go Go Go Girls!!

Hvad siger I ude i Lak-land? Er I klar på nogle kulørte cocktails fra Rimmel? ;)


// Anne Marie


**Disse lakker er sendt til test, men indholdet er stadig udtryk for min egen, selvstændige holdning.**

3 kommentarer:

  1. Jeg har også købt mig et sæt af Cocktails-lakkerne. Det er specielt den blå og den lilla, der har fanget mit blik, men jeg synes, at det er en superflot serie! Det ser fint ud med Sally Hansen-glitteret også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaark ;) Den lilla havde bare lige brug for det ekstra :)

      Hvad synes du om den blå? Er der liv i den?

      Slet
  2. Hi there, I do believe your website may be having web browser compatibility problems.
    Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine however, if opening
    in IE, it's got some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Other than that, great blog!

    Review my web-site how to treat nail fungus

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...