08 januar 2013

Nyhed fra Essie: Nail wraps



Hej med jer,

Der har været lidt stille her på bloggen på det sidste. Vi har haft travlt. Anne Marie har haft travlt med at flytte, og jeg har haft min kæreste hjemme på orlov fra krig i Afghanistan.

Men nu er det 2013. Et nyt år. Masser af nye muligheder - og masser af nye lakkollektioner, der skal testes! Så mit nytårforsæt for i år er, at jeg skal være mere aktiv her på bloggen :)

En af de ting, jeg arbejder på er selvfølgelig at få kåret en vinder af vores award! Det indlæg kommer snart!
I mellemtiden har jeg her lidt om en nytårsnyhed: Nail wraps fra Essie.

Det bliver mere og mere populært at pakke neglene ind i smukke designs, som er svære at få skabt med lak alene. Sally Hansen har haft stor succes med sine, fordi de er nemme at få lagt smukt på neglen.

Og nu kommer Essie med en kollektion (klik på billedet for at se det i stort format)


Der er nogle rigtig fine designs imellem. Særligt glæder jeg mig til 'love to love you', 'stickers and stones' og 'sneek-e'.

Jeg har dog læst lidt rundt omkring, at de på ingen måde lever op til Sally Hansens nail wraps, at de er mere som klistermærker og derfor svære at få til at sidde på neglen. Så det bliver spændende at se, om de falder fuldstændig igennem.

De skulle komme i butikkerne til februar, men kan allerede nu fås i USA, så måske er de at finde på eBay. Et sæt koster $10, altså cirka 60 kroner.



~ Charlotte




4 kommentarer:

  1. Det tiltaler mig slet ikke med nail wraps. Fede designs, men jeg skifter jo lak rigtigt ofte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, så dutter det ikke ;D Er heller ikke helt faldet for det endnu...

      Slet
  2. Jeg synes mange afdem er super fede. MEN herhjemme kommer de til at koste 119,95 vejl. udsalspris... Det vil jeg ikke betale!! Hvis jeg ksn finde dem til 10$ så er jeg på et enkelt sæt, ellers vil jeg hellere bruge pengene på lak :-p

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha, ja.. Det er temmelig pebret! Syntes allerede det var dyrt ved de $10 ;D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...