03 januar 2013

Midnat i NY - Gaaaab....


Midnat i New York - det lyder umiddelbart som en spændende oplevelse fyldt med fest og flirt. I hvert fald i mine ører ;-)

Men når det kommer til Sally Hansen, så er midnat i NY åbenbart kulsort. Ikke helt den festlige omgang, jeg havde håbet på.

Sally Hansen - Midnight in NY virker nærmest mat på neglene - selv efter et lag Seche Vite.

Mine forventninger var ellers skruet fuldstændig op, da jeg modtog lakken med posten. Den sorte lak indeholder nemlig små blå, røde og sølv glitterpartikler. Og når jeg skriver partikler, så mener jeg partikler - de er nemlig super små. Desværre så små, at de ikke rigtig popper på neglen, når lakken først er lagt.


Et overbelyst billede vækker en smule af glitteret. Der skal dog virkelig meget til, at glitteret kan ses.

 Sally Hansen - Midnight in NY er derfor lidt af en skuffelse hos mig. Jeg har mine favoritter inden for sorte lakker, blandt andet Sally Hansen - Black Out. Denne Sally Hansen kommer dog ikke på hit-listen. Den er noget af et miss...

Hvad siger I derude i Lakland? Er farven noget for jer?


// Anne Marie


Sponsoreret indlæg - denne lak er sendt til test, men indholdet er stadig udtryk for min egen, selvstændige holdning.

8 kommentarer:

  1. Midnight in NY ville også give mig en forventning om noget vildere.
    Forstår din skuffelse. Øv altså :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke?? Jeg mangler bling!! ;)

      Slet
  2. endelig kan jeg godt lide den sorte farve men synes da godt nok ikke navet klinger helt i mine øjne er den mere en 'Black out' eller måske et andet navn i den dur ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Et andet navn havde nok været mere passende!

      Slet
  3. Nej, den er ikke noget for mig. Jeg ville helt klart også have været skuffet over den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er sgu lidt øv... Jeg smed også en omgang glitter ovenpå - bare så den kunne leve lidt op til navnet ;)

      Slet
  4. Bliver vinderne af årets negleblog snart valg :) er meget spændt

    Karen

    SvarSlet
  5. På det overbelyste billede ser lakken interessant ud.. Men hvem render rundt med spotlight på hænderne? Helt almindelig ser den drønkedelig ud!!

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...