01 december 2012

Goodbye Movember!



Du godeste, hvor har jeg travlt for tiden. Arbejde, jul og mit projekt med WellNails tager bare al min tid, så jeg får ikke rigtig lagt de billeder op, som jeg går rundt og tager.

Dette skulle egentlig have været en november-post. Men nu siger klokken jo altså, at det er december.

Så for at fejre, at alle mænderne derude nu gerne må hive barbermaskinen frem og smide ansigtshårmasken, får I mit bud på Movember-negle.

Af gode grunde kan jeg jo ikke gro sådan et 'stache, så det blev til en omgang Nubar - Cloud White og så et håndtegnet franskmand-skæg.

"I really Moust-ache!"


Det er også derfor, jeg ser så sur ud. Det gør jeg normalt ikke. Men her forsøger jeg altså at være lidt snobbet og fransk på 'jeg kan godt bære sådan et cykelstyr uden at være homo'-måden.
(Jeg har faktisk familie i Frankrig, så det er ikke fordi, jeg nærer et had til folkegruppen. Stereotyper er bare altid sjove :D )




Og hvorfor så overhovedet tegne sådan et moustache på neglene?
Jo, jeg er jo med i en CHALLENGE!

Og hvis du vil se flere af den slags negle, så se her, hvad de andre piger har fundet på:



~ Charlotte


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...