06 november 2012

Når sommer bliver til efterår...


Er jeg den eneste, der har lagt mærke til, det bliver koldere og koldere udenfor? Nej vel? ;-)

Endnu engang føler jeg mig snydt for en god omgang sommer, og min trang efter varme stiger i takt med, at træerne opgivende kaster deres blade.

Derfor måtte jeg have en lidt varmere farve på neglene i starten af denne uge. Den mørke, støvede rosa All Tied Up fra Essie var et perfekt valg. Selvom farven er fra Essie's sommerkollektion, så er der mere efterår over den i min verden.


I et close up er det muligt liiiige at skimte det guld shimmer, der gemmer sig i All Tied Up.
All Tied Up var super nem at lægge. Jeg kunne sagtens være stoppet efter et lag lak, men gav den lige et lag mere for at få et perfekt finish. Den rosa farve er tilsat lidt guld shimmer, så jeg valgte at lave en accent nail med Sephora by OPI - Only Gold for Me - min yndlings guld top coat.


All Tied Up i dagslys med Sephora by OPI - Only Gold for Me.
Det er ikke helt til at se på billederne, men lakkens guld shimmer er en super fin detalje, og det giver lige farven den ekstra varme, som jeg søgte. Selvom farven får mig til at tænke på varme, så kunne jeg dog ikke forestille mig at have den på fingrene en varm sommerdag. Det er farven for mørk og støvet til.


All Tied Up i kunstigt lys.

Hvad siger I derude i Lak-land?

Har I nogle bestemte farver, som I finder frem til det grå og triste efterår?

/Anne Marie


4 kommentarer:

  1. jeg har siza matters fra essie, som hører hjemme her i efteråret. Desuden har jeg lige købt en brun med lyserød shimmer fra Coolcos, som også passer rigtig godt hertil. Jeg tænker mest jordfarver, da overgangen i naturen er så mærkbar + at jordfarver oftest er varme. Specielt blå og grå farver prøver jeg at holde mig fra, i takt med at det bliver koldere og koldere. Har godt nok en mørkeblå på lige nu, men der er både glimmerlak og stamping overnpå!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, når der er glimmer OG stamping på Simone, så er det selvfølgelig en undtagelse ;P

      Ej, jeg kan nu også sagtens finde på at boltre mig imellem andre farver. Jeg fryser bare så meget for tiden, så denne virkede meget oplagt ;)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg tager ikke bestemte farver på om efteråret. Måske skyldes det, at efterårsfarver passer rigtigt dårligt til mig, eller måske er det bare fordi, at jeg tager den lak på, som jeg er i humør til. :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...