03 november 2012

Lille spejl på neglen der... Vis mig Depends mirror-lakker!

Hi guys,

I får lige en hurtig post, for jeg skal skynde mig at blive klar til at tage i byen i aften - skal ind og se Anden sammen med min mor, men først skal vi ud og spise :)

Jeg havde egentlig planer om at lave et samlet indlæg med alle Depends mirror-lakker, men efter at have redigeret billeder for de første tre, kan jeg godt se, at det bliver lidt for meget til et enkelt.

Så her får I den første, og så kommer resten senere... Inklusiv svaret på, om de er gode til stamping! Stay tuned :)


Først får I et review af den isblå nummer 2042.


Da jeg læste pressemeddelelsen for disse lakker, fik jeg skruet mine forventninger heeeelt op. Lak der lægger sig tæt om neglen og giver et spejllook - uden at efterlade striber.

Så da jeg fik den på neglen, blev jeg faktisk lidt skuffet. For finishen var ikke krom, men "bare" metallisk.
Da jeg først var kommet mig over skuffelsen, begyndte jeg dog at se den for hvad den er - en super flot, isblå metallisk lak. Og så blev jeg faktisk ret begejstret for den :)

Her er den i to lag - den dækker næsten ved et enkelt, men Depend anbefaler to lag for at få størst farveintensitet.




Som I nok kan se, er der faktisk ingen streger, som Depend lovede. Det hænger selvfølgelig sammen med mængden af shimmer, men derfor er det jo ikke alle metalliske lakker, der kan formå at undgå at trække streger.

For så at få krom-looket frem tænkte jeg, at jeg ville prøve at putte en mat top coat på. Jeg har brugt Essies Matte About You, og resultatet blev sådan her:



Stadig ikke helt krom på grund af shimmereffekten i lakken - men jeg ELSKER looket!!
Hvad synes I?


~ Charlotte

2 kommentarer:

  1. Den er faktisk ret flot mat. Og jeg *glæder* mig til at høre, om de er gode at stampe med :D

    SvarSlet
  2. først tænkte jeg da jeg læste om den første gang at de er nok ikke så gode som de siger så jeg er Positivt overraske! glæder mig til at se de andre!

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...