04 november 2012

Halloween (u)hygge...


Jeg må indrømme, at jeg ikke har fået gjort det hele store ud af Halloween i år. Tiden har bare ikke været der. I har allerede set Charlotte's bud på en FAB Halloween manicure, og nu får i mit bud på en mani, der kan presses ind i selv den mest travle hverdag ;)

Min (u)hyggelige mani er lavet med den selvlysende lak Day Glow fra indiemærket Serum N.5. Min allerførste indielak!! Jeg er nemlig ikke rigtig hoppet med på indie-bølgen, men efter jeg så swatches af denne lak, så var jeg solgt!


Serum N.5 - Day Glow i dagslys.
Udover at Day Glow skinner, når mørket falder på, så ser den også super fin ud i dagslys. Det sætter jeg stor pris på, da nogle selvlysende lakker ser lidt døde ud i dagslys.

Lakken var super nem at lægge, og den tørrer overnaturlig hurtigt. Den fik nærmest et gummi-agtigt look, men så snart der kom et lag Seche Vite på, så fik den et fint shine.

Jeg har lagt to lag Essie - Blanc, som en hvid base, der skulle få det gule glow til at poppe lidt ekstra. Ovenpå er herefter lagt to lag Day Glow.


Serum N.5 - Day Glow i kunstigt lys. Sticker fra Nailtopia.



Day Glow i dagslys.

Jeg er super imponeret over, hvor meget den her lak faktisk lyser i mørke. Jeg har 'ladet den op' under en lampe i et par minutter på billederne nedenunder, men det var i virkeligheden slet ikke nødvendigt.

Efter at have haft lakken på i fire dage, har jeg lagt mærke til, at lyset omkring mig lader lakken op. Så snart jeg går i seng og slukker lyset, så sætter neglene i gang. Effekten er en fin blanding mellem gul og grøn, og jeg håber, I kan få en idé om, hvor stærkt den lyser - det har virkelig ikke været nemt at fange med mit kamera ;)

Det er ikke det nemmeste, at fange en selvlysende effekt på kamera ;)


Hvad siger I til min simple Halloween mani?

Har I selv været i gang med de selvlysende lakker derude i Lak-land? :)


/Anne Marie

7 kommentarer:

  1. jeg har 2 flasker selvlysende lak på vej. En blå og en rød. Desværre nåede de ikke at komme her op til halloween, så de må bare blive testet når den engang kommer.
    Dit enkle design er bare lige i skabet :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kan man bare se hvor dårligt jeg husker. Det var en blå og lilla jeg havde bestilt! :)

      Slet
    2. Tak Simone! :)

      Og blå og lilla!! Det lyder super spændende!! Du må endelig smide nogle billeder op på vores fb-væg, når du har testet dem :D

      Slet
  2. Det ser fantastisk ud elsker enkle mani'er

    Kh Lone

    SvarSlet
  3. Har længe ville have en selvlysende lak, men kan bare ikke finde nogen i butikkerne. D: Hvor har du din fra?(: - Den er bare super fed. :D

    xoxo Eveen.
    http://thelifebyice.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Eveen :)

      Jeg har købt min hos Serum N.5. Du kan se hendes etsy shop her: www.etsy.com/shop/SerumNo5

      Jeg er super glad for den!! ;)

      kh
      Anne Marie

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...