17 november 2012

Gæsteindlæg: Forsinket fødselsdagshilsen



Vi har fået et forsinket fødselsdagskort fra den søde Maria fra rijaH.dk - og selvom det jo egentlig var i sidste måned, vi fejrede vores 1-års blogaversary, så fik vi af flere grunde aldrig rigtig afrundet den fest... Så det gør vi så nu med dette gæsteindlæg :)


-------------------------------------



Hej med jer :D
Jeg er blevet inviteret til at lave et gæsteindlæg hos mine to søde negleblog-kollegaer i anledning af deres 1-års blogfødselsdag :D Så først vil jeg da lige ønske et stort tillykke til Anne Marie og Charlotte :D Weeeee!


Jeg vil lige introducere mig selv, til dem der måske ikke kender mig :) Jeg hedder Maria, er 25+ år, og har også selv en neglelakblog på rijah.dk

Har været i gang med at blogge siden 2009, dog har jeg ikke været så aktiv, som jeg kunne have ønsket mig, det sidste års tid.. Men det er der jo en god grund til, som hedder lille Magnus, der lige er rundet de fire mdr :D

Nå, men ham skal det jo slet ikke handle om...!
Men derimod neglelak (duh). Jeg blev lidt inspireret af ikke mindste navnet på denne blog og så lidt af Doktor S Fierceness indlæg :P Så sorry, men opfindsomheden er ikke så stor :D Men det gør vel heller ikke så meget? :P

I april 2009 sad jeg og kiggede meget YouTube, og der var en del skønhedsguruer, som var på vej frem dengang, bla. JulieG713 (Juliegirl? Har altid undret mig). Jeg så en af hendes nyeste videoer som var Easter Egg Nails. (Se videoen her :D http://www.youtube.com/watch?v=UrXnOZAxG1E&feature=plcp).

Hun brugte Essie Baby Cakes, som base til hendes design og jeg synes bare den var SÅ flot.. Jeg er ellers ikke til den slags farver, men den var jeg altså solgt ved. Der skulle dog gå et godt stykke tid, før jeg faktisk fik den. (De første lakker, jeg investerede i, var fra CND og Barry M, og de blev først vist på min blog efter 1½ år! :o )

Nå, men så for at være lidt festlig, ville jeg da lige prøve lidt glimmer på den ene negl... Hej, lilla glimmer i hele køkkenet... jeg er ikke populær herhjemme pt., skal jeg hilse at sige :P Jeg fik den heller ikke til at dække særlig godt, har faktisk ikke prøvet at smide glimmer på før, så lavede nok et par rookie mistakes eller to :( 

Kompliceret neglehalløj er jeg bare ikke fan af... I hvert fald ikke, hvis jeg selv skal lave det :D
Nå men det var vist nok snak :D Billederne taler vist for sig selv efter den smøre :P







Tusind tak for sådan at kunne gæste her hos jer :D Det er i øvrigt første gang, jeg har kastet mig ud i sådan noget, så håber, det er lykkedes bare nogenlunde :)

Tillykke med blogfødselsdagen lige en sidste gang :D Hurrraaa hurrraaa hurrraaaa og så det korte.. HU!



--------------------------

Taaaaaaak, Maria! :D
Og tak for 'kortet'! Det der glitter ser ud som noget, man kan have glæde af i hele huset i mange, mange dage ;) Men det giver helt sikkert den sarte farve et pift!

~ Charlotte & Anne Marie



 

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig flot ud, også elsker jeg bare glitter :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...