08 november 2012

Glitter!!! Nye lakker fra Rimmel :D


Snart rammer to nye lakker fra Rimmel butikshylderne - og tro mig, de er must haves!

Lakkerne er fra serien Precious Stone, der lover negle, som vil glimte og funkle. Og det må jeg sige, at Rimmel har ret i. Jeg har især forelsket mig i Diamond Dust, en gunmetal glitter med holo sparkle. Det er vist det, man kalder en win-win situation!! ;)


Rimmel - Diamond Dust
Rimmel mener godt nok, at lakken dækker i ét lag, men der måtte nu tre til før, jeg var tilfreds med dens finish.

Lakken er lidt 'tyk' i det, så jeg troede, at den ville æde det lag Seche Vite, jeg kom ovenpå, men det gjorde den faktisk ikke. Den var rimelig smooth og har et virkelig flot shine IRL (in real life).

Der er noget seriøs sparkle i den her lak! Nu er jeg sikkert også farvet af min kærlighed til gunmetal lak, men den her lak er virkelig super fin. Jeg har taget et par slørede billeder i kunstigt lys for at vise, hvor meget holo glitteret kommer frem.


Det kunstige lys sætter gang i holo glitteret.



Den anden lak, som Rimmel forkæler os med, er Ruby Crush. Da jeg så den, var min første tanke: OPI - Gettin' Miss Piggy With It. Lakken fra OPI har godt nok mere chunky sølv glitter, men disse to lakker har et meget ens udseende.



Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg har et love/hate relationship med nogle af Muppets lakkerne fra OPI. Det kan være noget af en udfordring at få et perfekt finish med chunky glitter. Men det fine glitter i Ruby Crush var super nemt at håndtere. Så næste gang jeg skal bruge kombinationen af rød og sølv, så finder jeg denne smuksak frem igen ;)



Ligesom med Diamond Dust, måtte jeg lægge tre lag Ruby Crush inden, jeg fik det helt rigtige finish. Lakken var dog ikke lige så 'tyk' som Diamond Dust.



Lakkerne vil være at finde i Matas til 39,95 kr. fra uge 48 og året ud.

Hvad siger I til disse farver ude i Lak-land?
Er de must haves for jer? ;)

/Anne Marie


Sponsoreret indlæg - disse lakker er sendt til test, men indholdet er stadig udtryk for min egen, selvstændige holdning.

16 kommentarer:

  1. Uh de er fine, glæder mig til at få prøvet mine :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Maria! Hvor var det rim henne, da vi havde holo konkurrence?!? Det er jo liiige til en 1. plads ;P

      Slet
  2. Åh, jeg vidste ikke, at man kunne købe Rimmel Precious Stones i Danmark! Jeg iler straks ned og køber dem :D

    SvarSlet
  3. Dem skal jeg helt sikkert have fingrene i :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt Mette ;)

      Slet
  4. Need to have Diamond dust! ;) Den er lidt lækker ;D

    - Mette / www.panicpolish.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. PRÆCIS Mette!! Jeg er lidt in love ;D

      Slet
  5. Jeg kan specielt godt lide den grå. Men tre lag? Ahr... hvordan er tørretiden mellem lagene?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tørretiden er super hurtig! Lige på det punkt, er den altså ret fab. Så selvom det er tre lag, så tog det ingen tid at blive færdig ;)

      Slet
  6. Rimmel bliver ved med at overraske positivt, så de her skal da absolut ha' en chance. Og til den pris kan man jo næsten kun blive glædeligt overrasket. De laver efter min mening stadig den bedste overlak ud over Seche Vite så.. jow.. de er på indkøbslisten. Begge to :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger religiøst deres underlak, men har aldrig prøvet overlakken! Hvordan er den sammenlignet med Seche Vite? :)

      Slet
  7. Den grå minder mig lidt om deborah lippmann dancing in the dark? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du da ret i, Nanna - faktisk temmelig meget.
      China Glaze har også lavet en, der hedder Some Like it Haute. Hvem af de to, der kom først, skal jeg ikke kunne sige, de var begge to vinterfarver sidste år.

      Og traditionen tro har Wet'n'Wild også lavet en, der ligner en Lippmann, men den kan vist ikke købes i DK - Diamond in the Rough.

      Men sådan er det jo tit med både Chanel, DL og alle de andre dyre... De bliver dupet - til fordel for os med knap så tykke tegnebøger ;)
      Jeg har desværre ikke DL, så kan ikke engang sammenligne...

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...