07 november 2012

Depend Mirror-kollektionen - the full story



Okay, jeg lovede jo at vise jer resten af de Mirror-lakker, jeg har fået ind af døren til test. Og de kommer så her. Så forbered jer på en masse billeder.

Nederst i indlægget afslører jeg også, om de er gode til stamping - så hvis det er det eneste, du leder efter, så scroll ;)


For at læse min første reaktion på lakkerne og se billeder af den isblå Blue Ice [2042]kig her.


Silver Ice [2045] er, som navnet afslører, sølvfarvet.
Depend lover i deres pressemeddelelse, at disse lakker ikke trækker streger, men det er desværre ikke helt sandt ved alle lakkerne. Denne er en af dem, hvor man altså godt kan se, hvor børsten er gledet hen over.
Dog synes jeg ikke, det er så slemt, som jeg har prøvet med andre lakker, og det var ikke noget, der irriterede mig. Jeg lægger egentlig kun mærke til det, når jeg kigger på disse billeder ;)





Pixie Pink [2039] er en sart lyserød med lyserød og sølv shimmer.
Som jeg vist har sagt mange gange, så gør lyserøde farver ikke noget godt for mine fingre. De kommer hurtigt til at ligne små grise. Så se venligst bort fra det, kig kun på den fine, lyserøde farve ;)
Den minder mig om et eventyr - total prinsesse.





Rose Copper [2037] er en varm, brun farve med en diskret, lyserød undertone og sølv shimmer.
Selvom lyserød så ikke klæder min rødlige teint, så gør den farve altså underværker for den brune Rose Copper. Det lyserøde er nemlig ikke så fremtrædende, at man lægger mærke til det, men gør den brune farve endnu mere levende og varm.
En rigtig flot efterårsfarve!





Frosty Lilac [2041] er en kølig, mørk lilla med sølv shimmer.
Det at den er kold i farven er grunden til, at jeg kan lide den. Men det er selvfølgelig smag og behag :) Og så synes jeg, det er spæende med det sølvskær, den har. Den ligner ikke noget, jeg har i forvejen. Så kan man altid argumentere for, at det er fordi, jeg ikke har nok lakker ;D



Generelt:
Lakkerne dækker rigtig fint - faktisk allerede ved et lag, men jeg har lagt to på alle billederne for at få den bedste intensitet i farven. Det er også, hvad Depend selv anbefaler.

Det med, at lakken ikke skulle trække streger holder ikke helt - dog er de mindre synlige, stregerne, end ved mange andre lakker. Og ikke noget, der generer på lidt afstand.

Som jeg tidligere har sagt, så synes jeg virkelig Depend er kommet med på beatet. Først med deres holo-kollektion, og nu med disse mirrorlakker. Det er trendy :)

Af dem, jeg har prøvet, kan jeg bedst lide den isblå 2042, den sølv 2045, den lilla 2041 og den kobberfarvede 2037. Eller sagt på en anden måde: Lyserød er ikke lige mig, men de andre er vildt fede ;D





Og så til det, I har ventet på - er de gode at stampe med?
Det korte svar må være 'Nej'.

Her er der stampet med (fra venstre)
Pixie Pink, Silver Ice, Frosty Lilac, Rose Copper


Måske kan I se det på billederne, men ellers siger jeg det her: Der er ikke nogen umiddelbar farveforskel at se, når man stamper med lakkerne. de ser allesammen lidt sølv ud, og det er lidt synd, synes jeg.
Skulle jeg vælge en til stamping, ville jeg derfor vælge den sølvfarvede, da den giver mest farve.


Lakkerne kan købes i butikkerne allerede nu, vejl. pris er 39,00 for 5 ml.



*Sponsoreret indlæg - disse lakker er sendt til test, men indholdet er stadig udtryk for min egen, selvstændige holdning*


~ Charlotte

6 kommentarer:

  1. Jeg synes, at Frosty Lilac er den fineste af dem, netop fordi den er ret speciel! Der er egentlig ikke så meget "mirror" over den, og heller ikke over Rose Copper.
    Jeg er lidt skuffet over, at de stempler så skidt, så jeg tror jeg sparer min penge, og springer denne kollektion over.
    Tak for en informativ post :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, troede jo som sagt også, de var mere... hmm, hvad kan man sige... krom i det..? ;)
      Det var så lidt :)

      Slet
  2. 39kr for 5 ml Depend er fuldstændig vanvittigt i mine øjne. Så jeg kommer ikke til at købe én eneste!! Synes dog den lilla er super flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hvis man regner ml-prisen ud, er det. På den anden side, så koster holo'erne jo 49 kr stykket. Og de er jo samme størrelse ;)

      Slet
  3. Ja de skuffede som stamping lakker, der er Gosh' Metallic.... faktisk meget bedre (deres Metallic Purple, som egentlig er mere lyserød end purple i mine øjne er RIGTIG god til stamping) MEN de er bareflotte. Jeg er helt vild med deres Isblå, og jeg har lige lavet en manucure hvor jeg har brugt Rose copper som accent/french ovenpå en spøjs lilla/gunmetal/purple.. ved ikke hvad jeg vil kalde farven fra Catrice (den hedder Steel my Heart) og de to klæder hinanden. Den er ikke helt færdig for jeg vil stampe noget med min elskede Gosh Metal Purple ovenpå når det hele er ordentligt tørt i løbet af dagen (jeg hældte et godt lag af opi's The Living Daylights på spidsen, derfor er det ikke HELT tørt endnu)

    Men Depend laver efterhånden rigtig fine lakker. ml-prisen skal man ikke begynde at regne på, for så er de DYRE.. men omvendt kan man for en overkommelig pris få en masse forskellige farver som man kan muntre sig med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhr, den mani lyder vild! Nu har du den nok ikke på længere, ville ellers gerne have set billeder :D Og tak for info omkring GOSH. Man er vel altid på udkig efter gode stamping-lakker :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...