24 oktober 2012

Vinternyheder fra Depend - spejle på dine negle



Hej med jer,

Nu lancerer Depend deres vinterkollektion - Mirror Collection.
Den er helt i tråd med trenden om at have metalskinnende negle - en tendens vi også ser i efterårs- og vinterkollektionerne fra OPI, Essie og Chine Glaze.

Depend skriver selv om kolelktionen:

Lad Depend Mirror afspejle din stil
Depend Cosmetics introducerer en ny teknologi, som gør det muligt at få meget mere end et unikt
look. Depend Mirror indeholder pigmenter, som får neglens overflade til at fremstå som flydende
metal.

Og det lyder jo ikke så ringe endda! De lover endda, at neglelakken er formuleret på en måde, så der ikke kommer de streger i manicuren, som metalliske lakker stort set altid efterlader sig.

Her er et billede af hele kollektionen, som skulle være i butikkerne fra denne uge - i en begrænset periode (vejl. pris 39,00)



Personligt glæder jeg mig rigtig meget til at prøve denne kollektion. Særligt Silver Ice, Golden Glam, Frosty Lilac og Deep Lagoon.

Farverne er flotte, og hvis det virkelig holder med, at de ikke trækker streger... Ja, så kan det være, OPI må vige pladsen for Depend? :o

Hvad siger I? Er de noget for jer?


~ Charlotte

21 kommentarer:

  1. Måske man burde se forbi sine dårlige oplevelser med Depend og kigge lidt nærmere på de lakker (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, har heller aldrig været imponeret af deres lakker... Men så kom deres magnetlakker, og der forelskede jeg mig i et par stykker. Og deres holo-kollektion overraskede også meget positivt! Så nu er jeg spændt på at se, om de her virkelig er så gode, som de lyder :)

      Slet
  2. Hmmm kunne da være man skulle købe sin første depend lak, har aldrig rigtigt sagt mig noget, men hvis de holder hvad de lover lyder det ikke så ringe

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det lyder faktisk rigtig godt :)

      Slet
  3. mine yndlings metallic lakker er fra kleancolor, de er vildt flotte, ikke ret dyre, men tilgengæld er de fyldt af giftstoffer og stinker vildt og voldsomt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kender jeg godt. Der er mange flotte fra Kleancolor, men det er noget giftigt stads. Depend er 3-Free i følge deres hjemmeside, FYI :)

      Hvad er det for nogle fra Kleancolor, der er dine favoritter? :)

      Slet
  4. De lyder meget gode, kunne jeg godt tænke mig at tjekke ud :)

    Lolomus ~ Lolomus.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig godt det med, at de ikke trækker streger, synes jeg :D

      Slet
  5. Måske skulle man prøve en enkelt for at se, om de er gode at stampe med :)

    SvarSlet
  6. Svar
    1. Ja, det kunn evære, de var gode til det... We will see :)

      Slet
  7. jeg tænker om man ikke skulle kigge på den sølvfarvede, bar fordi man kan :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha, det lyder dyrt, hvis det er argumentet hver gang... Men du har helt ret ;D

      Slet
  8. Mjaa skal se det, før jeg tror på det ;)

    SvarSlet
  9. De er flotte og min første tanke var osse "stamping" :) Nå de er jo ikke specielt dyre og et par lakker mere kan man jo altid bruge, så jeg tror da de skal prøves :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja... Man kan ALTID bruge en enkelt eller to mere... :D

      Slet
  10. De ser spændende ud :-)
    Har ikke noget imod Depend, så ingen dårlige erfaringer herfra.
    Har rigtig mange fra Depend og bliver stadighed positiv overrasket over hvor gode de faktisk er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, jeg synes virkelig de er begyndt at komme med på moden i forhold til de store mærker. Og det er jo fedt :) Deres holo-kollektion overraskede mig simpelthen så positivt. Den var vildt fed :D

      Slet
  11. Super fedt glæder mig. Jeg har haft et par trælse oplevelser som at de var meget tykke i det men glæder mig alligevel

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...