15 oktober 2012

Vind to valgfrie lakker fra Essie



Hej med jer,

Så er det tid til endnu en konkurrence - føler I, vi forkæler jer? Det håber vi :)

Denne gang har vi lavet et samarbejde med de søde mennesker på www.billigvoks.dk, som gerne vil sponsorere en konkurrence.

Præmien er

2 stk. VALGFRIE lakker fra Essie






Det eneste, du skal gøre for at deltage, er:


1) Gå ind på billigvoks.dk (klik på det direkte link her) og vælg de to lakker, du helst så kom hjem til din postkasse.

2) Skriv så navnene på lakkerne i kommentarfeltet her på siden.

NB: Skriv også meget gerne din e-mail. (Dette er et krav, hvis du enten skriver anonymt eller ikke er venner med os på vores facebook-side)



Konkurrenceregler:
  • I kan deltage indtil søndag den 21. oktober klokken 12.00. Vi trækker en vinder blandt alle indsendte kommentarer søndag.
  • Det er kun indlæg postet på dette indlæg, der er med i konkurrencen.
  • Vinderen får direkte besked på mail, hvis det er muligt. Vedkommende får også et svar her på siden samt på facebook.
  • Vinderen har 48 timer til at svare, ellers bliver der udtrukket en ny vinder.

54 kommentarer:

  1. Fear and desire -En Rigtig flot orange :-)
    A cut above - En af de skønne luxeffects..

    gid man dog kunne vælge flere.. hih det var som altid et svært valg, fordi Essie har så flotte farver i deres udvalg! :-)
    nanz@live.dk

    SvarSlet
  2. A crewed interest og Pure pearlfection. Dog er Boorowed og blue på ønskesedlen, men den har de desværre ikke på lager.

    SvarSlet
  3. Juuhuuu ønsker dem her to SÅ meget :-D

    Essie Neglelak After Sex
    Essie Neglelak Damsel In A Dress

    Er ven på FB under Linda Guldahl Vinkler


    SvarSlet
  4. Wauw sikke da en fin side - Alle de fine ti bilige penge. Den er hermed noteret :-)

    Jeg ønsker mig følgende 2
    - Mint Candy Apple
    - Licorice

    betinayde@yahoo.com

    SvarSlet
  5. Jeg ville helst have Sexy Divide, fordi det er sådan en lækker lilla, og A Cut Above, fordi glimmer er fantastisk skønt! :D

    Men åh, hvor har Essies ellers bare sådan nogen flotte farver! ^^

    Min mail er forresten: Lolomus_semi@hotmail.com

    Lolomus ~ Lolomus.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Ville nok vælge Stylenomics og sexy divide :)

    mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  7. Kunne lave et fantastisk blomster-nail-art med
    Red Noveau og Marshmallow.

    rotte.lotte@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Fantastisk konkurrence! :)
    Jeg ønsker mig:
    - Merino Cool
    - School of hard rocks

    Laura T
    lille.laura.thomsen(a)hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg ville vælge Pure Pearlfection og A Cut Above - fordi jeg elsker layering :)

    SvarSlet
  10. Wee, jeg vil SÅ gerne vinde:

    A Cut Above
    A list

    Hedder Mette Sørensen og er ven med jer på facebook (metten86@gmail.com)

    SvarSlet
  11. 3. forsøg... Fed give away, Jeg synes Essies lakker er så dejlige så det er jo svært at vælge. Men hvis jeg er den heldige, ønsker jeg at det er Go overbard og Bangle Jangle der kommer hjem til mig at bo. Følger Jer også på FB. Vh. Christina.
    christina.rand@get2net.dk

    SvarSlet
  12. Uha hvor lækkert, der er bare alt for mange alt vælge imellem de er så skønne allesammen!!!
    Denne er skøn http://www.billigvoks.dk/essie/essie_neglelak_pure_pearlfection_15_ml.-4921.html
    Og denne http://www.billigvoks.dk/essie/essie_neglelak_a_cut_above_15_ml.-4920.html
    Mvh. Tanja
    Jan-mathiasen@stofanet.dk

    SvarSlet
  13. Åh vil gerne vinde

    No more film
    Mezmerised

    Pia Lyng M. / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  14. Mint Candy apple
    She's picture perfect

    Ville da være super at vinde, specilt mint candy apple har stået højt på min liste længe :D

    SvarSlet
  15. Jeg elsker Essie's lakker! Især de her to, som jeg har kigget efter med lange blikke i et stykke tid (:
    Aruba Blue - En skøn safir-blå med massere af shimmer!
    After Sex ´Den perfekte røde i min verden!

    Katrine :)
    Email: mycowpillow@gmail.com
    Blog: Snomme.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Ville elske at eje stylenomics og pure pearlfection modepaaminmaade@gmail.com

    SvarSlet
  17. Har aldrig ejet en Essie neglelak, så det kunne være dejligt at vinde:
    Cascade cool og Mint Candy apple kunne jeg godt tænke mig at vinde så
    christeldamkjaer@me.com

    SvarSlet
  18. 1. Borrowed and blue
    2. Playdate.

    denlilleverden@ofir.dk

    SvarSlet
  19. 1. Tour De Finance
    2. Sexy Divide

    katte.binns@gmail.com

    SvarSlet
  20. Demure Vixen
    Parly White

    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Hej Tøser,

    Jeg ville vildt gerne eje en Essie neglelak! Har kun hørt godt om dem. :)

    Essie Neglelak As Gold As It Gets 15 ml.
    Essie Neglelak Aruba Blue 15 ml.

    - Henriette (henriettebirloe@live.dk)

    SvarSlet
  22. Sexy divide og Aruba blue ;)
    Elsker lilla og blå! :D

    - Mette Mohr / www.panicpolish.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Hvis jeg vandt, ville jeg vælge: Borrowed and Blue og Pure Pearlfection :)
    misschristina9@gmail.com

    SvarSlet
  24. Fed konkurrence :-)
    Nemt valg for mig : Aruba blue og Sureshot må gerne lande hos mig :-)

    Følger jer på fb :-)

    SvarSlet
  25. hvis jeg er heldig kunne jeg godt tænke mig disse 2 skønheder :-)

    http://www.billigvoks.dk/essie/essie_neglelak_sure_shot_15_ml.-5002.html

    http://www.billigvoks.dk/essie/essie_neglelak_tour_de_finance_15_ml.-4914.html

    SvarSlet
  26. Essie neglelak Tour de Finance 15 ml
    Essie neglelak Pink a Boo 15 ml

    venlig hilsen
    Pia Volder Handt

    tina3len2@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Ejjjj Jeg vil også være med! :)

    Hvis jeg vandt, ønsker jeg mig:

    A cut above og bikini so teeny

    KH :)

    SvarSlet
  28. Jeg ville vælge Lapis of Luxury, som ville være min første blå og så har jeg længe gerne ville prøve deres top coat Good to go. Alt, der kan hjælpe lakken med at tørre hurtigere, er et stort hit hos mig.

    Jeg følger på fb og min mail er a.siemsen@gmail.com

    SvarSlet
  29. Lækker giveaway!
    Jeg ønsker mig disse to lakker:
    • As Gold As It Gets
    • A Cut Above

    Mvh. Sisse
    Sissehelena@gmail.com

    SvarSlet
  30. Den første var ikke svær den har stået på ønskesedlen længe! men den anden var svære! så jeg begyndte at søge på swatch på den som lige fangede mig. og jeg endte så på Pure Pearlfection som min anden lak så de to jeg vælger er:

    -As Gold As It Gets
    -Pure Pearlfection

    hel og lykke til mig!
    Astrid_fogh@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Har længe ønsket mig disse to, så derfor vælger jeg:

    - Essie As Gold as it gets

    - Essie Pure Pearlperfection

    Rigtig flot hjemmeside :)

    picondk@outlook.com

    SvarSlet
  32. Er helt vild med de her to, som er sådan lidt efterårs agtige :)

    Aruba Blue og Pretty Edgy.

    Håber jeg er helig :D

    laila@spindenkat.dk

    SvarSlet
  33. uha der er mange fine!

    men har mest lyst til:
    Over the top og bahama mama

    det var godt nok nogle svære valg :)

    SvarSlet
  34. Hvor er Billigvoks altså bare søde^^
    Såfremt fru fortuna tilsmiler mig i denne lodtrækning vil jeg gerne have:
    Pretty Edgy (en rigtig flot grøn) og Good To Go Top Coat (så jeg ikke så nemt laver grimme mærker i fx en rigtig flot grøn manicure!)

    MVH
    Else
    topstrigle[snabel-a]yahoo[punktum]com

    SvarSlet
  35. Raspberry
    Bahama Mama

    sibely@live.dk

    SvarSlet
  36. mine to favoritter er
    Essie Neglelak Shes Picture Perfect 15 ml.
    Essie Neglelak Bikini So Teeny 13.5 ml.
    ville blive vildt glad over at vinde de to smukke farver som jeg holder meget af. ønsker det bliver mig
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  37. essie pink diamond
    essie demure vixen
    juliestenfeldt@gmail.com

    SvarSlet
  38. Éssie cascade cool

    Essie plydate

    jeg_elsker_diig@live.dk

    SvarSlet
  39. Sikke en lækker giveaway :)

    Jeg vil ønske at få, "Sexy Divde" og "A Cut Above", de er da for lækre :D

    SvarSlet
  40. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  41. Endnu en fantastisk Give-away :-)
    De her 2 mangler simpelthen bare i min samling:

    Essie Neglelak Shifting Power

    Essie Neglelak Bikini So Teeny

    tangpigen@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg ville vælge A Cut Above og matte about you, de to ville være interessante sammen + matte about you ville jo fordoble hele min samling ;)

    mette@straa.dk

    SvarSlet
  43. Here goes my wishes, hvis jeg er den heldige og udvalgte:
    After Sex
    Sure Shot

    Efter en tid med blå, grøn osv. på neglene, er jeg nu klar til feminine farver.

    Kristine Gregersen.
    kfg@ live.dk (fjern mellemrum ;-))

    SvarSlet
  44. Svært at vælge mellem de mange fine lakker, men mine to ønsker er:

    1. Mezmerised
    2. Pearly White

    /Kamilla

    kamilla.kristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  45. No More Film og Capri - friske flotte farver i efteråret :-)

    Mvh Anne Clausen

    SvarSlet
  46. ååååh man er da nød til at være med i denne konkurrence også :) Jeg kunne godt tænke mig følgende lakker:
    Licorice
    Blanc

    Jeg mangler vildt meget to "alm" lakker til at putte under mine designs :) så en sort og en hvid kunne være godt at putte i min samling

    SvarSlet
  47. As Gold As It Gets
    &
    Pure Pearlfection

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  48. School of Hard Rocks
    Sole Mate

    Så fine farver... ;-)

    Mvh Gitte

    gitte-sonne@sol.dk

    SvarSlet
  49. Hej :-)
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde a cut above og go overboard, hvis nu jeg er så heldig at vinde.

    Vh Kathrine - kathrine2709@gmail.com :-)

    SvarSlet
  50. Disse 2 syntes jeg er smukke: Essie Neglelak Sexy Divide og Essie Neglelak Neo Whimsical

    Med Venlig Hilsen og god weekend

    Tine

    tinevinstrup@gmail.com

    SvarSlet
  51. To skønne farver, som vil lyse op i vintermørket:
    Off The Shoulder
    Fear & Desire

    - Mille
    Molle.fj@gmail.com

    SvarSlet
  52. ELSKER simpelthen disse 2 og har længe ønsket mig dem <3

    Essie Neglelak A Crewed Interest 15 ml.
    Essie Neglelak After Sex 15 ml.

    lindberg_dk@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Uhh jeg er helt forelsket i Playdate og og A cut Above(man kan ALDRIG få glimmer nok!)

    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  54. Essie Neglelak Leading Lady

    Essie Neglelak Mink Muffs

    Åh, jeg ville blive SÅ glad. <3

    Gitte Seloy
    seloy@outlook.com

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...