01 oktober 2012

Så starter vores fødselsdagsmåned :D



Hellåws,

Så nåede vi oktober, og det betyder FØDSELSDAG på bloggen :D

Vi skrev vores første indlæg her på bloggen for næsten et år siden, den 24. oktober, men vi har besluttet at gøre hele oktober til en fødselsdagsfest.

Det betyder masser af konkurrencer, personlige anekdoter og swatches af flotte lakker på siden.

Og lidt oftere, end vi har postet her på det sidste, hvor vi begge har været hængt hårdt op på arbejde, flytning og meget andet.

Så: Velkommen til vores fødselsdagsfest.
Her har du en festhat - og lad os så fyre op for 90'er-musikken!


For at komme i god stemning, lægger vi ud med en konkurrence... Og til fest hører selvfølgelig super sprøde disconegle. Hvilken bedre måde at få dem på end med GOSH Holographic Hero?

Derfor udlodder vi nu tre stk. af den lækre, holografiske lak fra GOSH's efterårskollektion, der er så populær lige nu!

1.præmievinderen får oven i hatten en anden hyped lak fra samme kollektion, nemlig Galaxy.

Så hvad venter du på?
Du kan deltage ved at udfylde skemaet nedenfor. Det eneste krav for deltagelse er, at du viser os lidt kærlighed på facebook.

Vi glæder os til at fejre os selv sammen med alle jer!


Kærlig hilsen
Anne Marie & Charlotte





Regler for denne give away:
* Du skal være ven med os på facebook for at deltage
* Resten er valgfrit
* Du kan deltage lige så mange gange, du har lyst. Dog kun en gang pr. dag.
* Vi trækker TRE (3) vindere tirsdag den 9. oktober.



a Rafflecopter giveaway

16 kommentarer:

  1. Det vil jeg virkelig gerne vinde :D

    SvarSlet
  2. Hold da op en fed præmie ;-)

    SvarSlet
  3. Fed give away :) lyder til Oktober bliver en spændende måned ;-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med det første år! Jeg glæder mig til fortsat at følge jer! :)

    SvarSlet
  5. Kathrine Nielsen02 oktober, 2012 08:45

    Super fed give away! Den vil jeg gerne vinde ;)

    SvarSlet
  6. endnu en god konkurrence

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen på bloggen :)

    SvarSlet
  8. Lækker konkurrence! :D

    Mette / www.panicpolish.blogspot.com

    SvarSlet
  9. sikke en fin konkurrence :) stort tillykke

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med fødselsdagsmåneden. Vælger at gå efter alt andet end 1.pladsen, da jeg allerede har en galaxy. :)

    SvarSlet
  11. Tillykke

    Jeg deltager og deler

    Reza Ismaili
    Reklamer1982@gmail.com

    SvarSlet
  12. jeg deltager da jeg er vild med farvede negle og syntes dine lakke er utrolige flotte <3

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...