03 oktober 2012

Så er det på lørdag, det sker



Hej med jer,

Ja - som titlen antyder, så glæder jeg mig til på lørdag.

Hvorfor?
Fordi jeg endelig er klar til at launche mit neglelakmærke, WellNails.

Jeg har arbejdet på det længe. Nogle af jer har allerede like't min facebookside, og kender sikkert de farver, jeg lancerer på lørdag, hvor webshoppen åbner.

Men da denne måned er dedikeret til personlige blogindlæg her på Passion4Polish, vil jeg alligevel lige dele med jer herinde, der ikke følger mig på min facebookside.

For det her projekt tager virkelig al min fritid. Jeg kan ligge søvnløs, fordi jeg ligger og kommer på nye idéer til lakker, jeg skal lave. Det er skønt at have fundet en passion!
Sådan har jeg ikke haft det med noget som helst i flere år.

Nu håber jeg bare, mine små 'babyer' bliver taget godt imod :)










Ja, jeg glæder mig :D
Hvis I vil læse mere om lakkerne, kan I som sagt følge mig på facebook, hvor man også kan shoppe direkte, på shoppen, der åbner lørdag: www.wellnails.storenvy.com eller på bloggen: www.wellnails.dk

~ Charlotte


                 

13 kommentarer:

  1. Det er bare SP spændende for dig - jeg håber du får en forrygende start!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det håber jeg dælme også :)

      Slet
  2. Jeg krydser også fingre for, at dine lakker får nogle gode og kærlige hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Frk. Regnbue. Det håber jeg også. Det vigtigste er, at de er kærlige :D

      Slet
  3. Jeg er forelsket!
    Sidder bare og tænker 'MÅ EJE' :$..
    Og elsker lidt temaet :$.

    SvarSlet
    Svar
    1. Blev så ivrig at jeg lavede et blog indlæg om det :$..

      - www.moenneberg.blogspot.com

      Slet
    2. Tak! :D
      Jeg er også helt vild med temaet, hvis det skulle være gået nogens næser forbi? ;D Så er glad for at høre, at andre også tænker sådan :)
      Og dejligt med blogindlæg, tak for det :)

      Kh
      Charlotte

      Slet
  4. Kathrine Nielsen04 oktober, 2012 10:40

    Jeg glæder mig til, at det bliver lørdag :D Det er bare nogle flotte lakker, du har fået lavet. Personligt er jeg især vild med "Did you just mosby me?" og "Butterfly Tattoo".

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem er jeg også vild med :) Tror jeg laver lidt ekstra af Did you just Mosby me? - den virker til at være den, de fleste er faldet for... Nok noget med hjerterne ;)

      Kh
      Charlotte

      Slet
  5. Yay! Tillykke søde Charlotte :)

    SvarSlet
  6. Jeg skal SÅ meget eje et par stykker af dem!!!! Både fordi jeg synes rigtig godt om nogle af dem, men også fordi jeg synes det er vigtigt at støtte de ildsjæle der kæmper sig ud på markedet her i DK!
    Jeg krydser fingre for at du ikke får udsolgt meddet samme, da min weekend står i flytningens tegn ;-)

    SvarSlet
  7. De er så flotte alle sammen! Elsker temaet og jeg skal helt sikkert have et par stykker :D

    Mette / www.panicpolish.blogspot.com

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...