30 oktober 2012

Let the Skyfall... Part 2

I sidste indlæg viste jeg jer to lakker fra OPIs Skyfall-kollektion.
Her får I et par lakker mere fra den lækre kollektion... Denne gang en guld og en sølv. Sådan nogle skal der jo være, når vi snakker James Bond :)





Goldeneye er en lækker guldglitter. Den dækker først ved 3-4 lag, så det vil sige, at man altså også kan have den over andre lakker.
Men jeg har altså valgt at tage den på, så den dækker :)
Jeg ELSKER guld, men har tit svært ved at have guldlak på. Det får mine fingre til at blive blegfesne. Men ikke med den her, synes jeg. Og så ligner det jo faktisk, at det er rigtig guld, man har kommet på på grund af teksturen!
Den var nem at påføre, og som med de andre lakker er den udstyret med en bred børste, der gør den nem at arbejde med.







Moonraker er en mat, sølvchrome lak. Den er super flot og super lækker at tage på. Den tørrer mat, så den nærmest smyger sig om neglen... Og det er så både godt og skidt...

Som I kan se, afslører den samtlige små skavanker i neglen. Jeg syntes egentlig ikke, mine negle var særligt slemme. Men da jeg så fik Moonraker på... Ja... Jeg skulle have buffet dem først ;)

Det er lidt ærgerligt, synes jeg. Men på den anden side, så er det jo sådan kromlakker er skruet sammen. Jeg har ikke prøvet at stampe med den, men dækkeevnen er god, så det kunne den nok være god til.

Omvendt tørrer den ret hurtigt, så det kan godt være, den er uegnet... Det skal jeg nok fortælle, når jeg prøver det :)


Nu tørrer den som sagt mat, men jeg følte alligevel for at prøve at putte en mat top coat på - for at se, om det kunne udjævne lidt.
Og det kunne det. Lidt. Til gengæld blev farven mega kedelig. Så det vil jeg ikke anbefale :/








~ Charlotte


    

2 kommentarer:

  1. Golden Eye skal helt sikkert bo hos mig - den vile være fin til nail art tænker jeg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville den uden tvivl, den vil du helt sikkert blive glad for :D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...