28 oktober 2012

Let the Skyfall... Part 1

Hej med jer,

I dag vil jeg vise to af lakkerne fra den nye Skyfall-kollektion fra OPI.
Til dem af jer, der ikke ved det, så er 'Skyfall' titlen på den nye James Bond-film, som fik premiere i fredags. Den skulle eftersigende være kanongod, men jeg har desværre ikke fået set den endnu.

I stedet har jeg brugt tiden på at teste en masse fra kollektionen med samme navn, og her får I billeder og anmeldelse af to af dem.




2 lagh, kunstigt lys, ingen flash, + top coat







Skyfall er en mørk bordeauxrød - super julet, og det er også grunden til, at jeg faldt for den.
Normalt er jeg lidt påpasselig med denne mørkerød farve, fordi den godt kan få ens fingre til at se gamle ud. Ja, jeg sagde gamle.
Det er selvfølgelig forskelligt fra alle, alt efter hvordan din teint er. 

Men jeg tog chancen, og heldigvis overraskede den positivt. Den er meget mørk, og den var faktisk svær at tage billeder af, fordi den blev lys på mange af billederne. 
Så her er et par billeder, hvor jeg har holdt fingrene tæt på lyskilden og lidt længere fra.

Den var super nem at påføre - OPI har jo gjort deres pensler endnu bredere, og det var virkelig skønt at arbejde med!
Den dækkede ved to lag (som på billederne) og skinnede så meget, at man kan se både mit kamera og mit lystelt i lakken på samtlige billeder ;D





2 lag, kunstigt lys, ingen flash, + top coat

Hvis I kigger godt efter, kan I se både det blå og det lilla mikroglitter



Tomorrow Never Dies er en lilla cremelak med blå undertoner.
Hm, det er lidt sjovt med den her lak - for på samtlige af de billeder, jeg har set af den, var den blå! Så jeg blev lidt overrasket, da jeg fik flasken, og den så faktisk var lilla.

Det er præcis samme historie, som da jeg fik min Bizarre Blurple fra China Glaze's Wicked-kollektion.

Og de to lakker ligner også hinanden. Dog er OPIs TND lidt mere lilla i det. Den har også lilla mikroglitter, hvor den fra CG kun har blå.
Hvis jeg kun skulle have en, tror jeg nu jeg ville vælge den fra CG - ikke mindst fordi, den er billigere. Men så er den også lidt mere blå i sit udtryk, og det gør noget godt for mig :)

TND dækker også flot i to lag, og den er nem at arbejde med, både på grund af konsistensen og den brede penslen. I love it :)




Jeg viser lidt flere lakker fra kollektionen snarest muligt :)


~ Charlotte











7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er den :) Er så glad for, at jeg trods erfaringer med røde farver puttede den i kurven :)

      Slet
  2. Jeg har "kun" mini-kollektionen og der er disse 2 ikke i. Jeg synes Skyfall er en spændende og anderledes kollektion fordi hver lak har en lille overraskelse i flasken i form af uventet glitterfarve eller finish - som er svær at fange på billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig iøvrigt til at se dine andre "parts" af Skyfall :-) Har du dem alle?

      Slet
    2. Nej, har ikke dem alle. Endnu. Vi må se, hvordan det går ;) Der er et par stykker mere, jeg gerne vil have :)

      Slet
  3. Uh, jeg er jo kæmpe lilla fan, så TMD er jo nærmest et must og Skyfall har lidt den samme undertone som Dior's Red Ebony synes jeg, så måske skulle jeg alligevel overveje den også...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forstår ikke ordet 'overveje' ;)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...