08 oktober 2012

Konkurrence: Slut med glitter-galskab!!


Vi elsker glitter her hos Passion4Polish. Men selvom det er en dyb og ægte kærlighed, så er det noget af et love/hate relationship!!

Alle os glitter-holics ved, hvor stort et arbejde det er, når det skønne stads skal af neglene igen. Blod, sved og tårer!! Og hvis vi ikke lige orker den helt store omgang med neglelakfjerneren - men i stedet piller lakken af - ja, så efterlader det en knap så køn overflade på neglen.

MEN, nu er der kommet en løsning på glitter-galskaben, nemlig: Essence - Peel Off Base Coat.

Vi testede den i søndagens indlæg, og vi bliver simpelthen nødt til at dele en så skøn opfindelse med jer - vores fantastiske læsere :-)

Derfor sætter vi hermed gang i en konkurrence, hvor hovedpræmien er en Essence - Peel Off Base Coat sammen med en skøn glitter lak.

Det eneste du skal gøre er, at poste et billede af en glitter manicure, som du glæææder dig til at kunne tage på uden, du behøver at bekymre dig om, hvordan dælen du får den af igen ;-)

Når du oploader din glitter manicure til vores facebook væg, så er du automatisk med i konkurrencen om:

1. præmie
Essence - Peel Off Base Coat
Essence - Colour & Go: Party Princess



2. præmie
Essence - Colour3: Ticket to the Show og Front Row or Backstage?
Essence - Colour3: Midnight Date og City that never Sleeps



3. præmie
Essence - Colour & Go: Stuck On You
Essence Nail Art Sticker - Crazy Chick





Vi bedømmer blandt andet billederne ud fra kreativitet, finish og wow-effekt ;-)

Vi glæder os til at se en facebook væg proppet med glitter!!




Regler og konkurrencebetingelser:

* Du skal være ven med os på facebook for at deltage.
* Du kan kun deltage ved at oploade billeder på vores facebook væg.
* Du må kun oploade billeder af dine egne manicurer, som du selv har lavet.
* Du kan deltage lige så mange gange, du har lyst. Dog kun en gang pr. dag.
* Det kan være en god idé at skrive din mail ved dit billede, så det er nemmere for os at kontakte dig. Ønsker du ikke det, så sørg bare for at holde øje med vores facebook efter konkurrencen er slut.
* Konkurrencen løber frem til søndag d. 14. oktober kl. 12.
* Vi trækker tre (3) vindere, der bliver kontaktet per mail og bliver annonceret på facebook. Vinderne har 48 timer til at svare på mail, ellers bliver der trukket en ny vinder.


Konkurrencen er afsluttet.

Stort tillykke til Simone Zimmermann, Mette Vindfeld Carlsson og Maja Tønnesen!! :D

5 kommentarer:

  1. Kan man købe Essence i Danmark?? Bor lige ved den tyske grænse og køber den altid i Rossmann, men har endnu ikke set det i Danmark? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Cristel,

      Jeg køber selv alle mine Essence lakker i Tyskland, men jeg har før set Essence i føtex - dog kun i nogle specialudgaver. Så hvis du skal have alle de gode sager, så smut du hellere en tur ned over grænsen ;)

      Slet
  2. ♥♥ Deler med største fornøjelse og glæde med alle sammen håber at heldet er med mig og jeg vinder ♥♥

    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  3. Fed konkurrence :-)
    Må hellere finde den værste/bedste glitter ting frem.

    Må dog tilføje, at jeg ikke helt kan se hvorfor mailadressen skal være synlig??
    Jeg ved da ikke hvor vild jeg er med, at fremmede kan se min mail...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Mette,
      Det skal den heller ikke. Jeg ved ikke, hvorfor Anne Marie har skrevet det, så jeg har ændret det i reglerne nu. Vi melder vinderen ud på facebook og får forhåbentlig mailadressen ad den vej :)

      ~ Charlotte

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...