13 oktober 2012

International Suit Up Day!



Hej med jer,

Jeg har for første gang sagt ja til at være med i en challenge... For dem af jer, der ikke selv har prøvet det, kan jeg fortælle, at det går ud på, at en gruppe søde mennesker bliver enige om af lave designs inspireret af nogle bestemte ting på bestemte datoer.

Her er challenge-logoet:


Lavet af Sonja fra Sunday Manicures




....og som I kan se, er det i dag international Suit Up Day for alle How I Met Your Mother-fans.

Nu har jeg efterhånden bræget om WellNails et par gange, så I har måske opdaget, at jeg er ret vild med HIMYM ;)

Jeg har jo lavet en lak, der hedder Suit Up!, og det havde måske været oplagt at tage den på. Men den har jeg jo allerede lavet et indlæg om (læs det her)

Så i stedet lod jeg mig inspirere af dette billede:






For at lave dette look har jeg brugt fire farver.
Hvid:    Nubar - Cloud White
Lysegrå:    Nubar - Cloud White mikset med Model's Own - Misty Grey
Mørkegrå:   China Glaze - Concrete Catwalk
Sort:   Akryllak









Jeg har malet det hele på med pensel. Den sorte akryllak har det desværre med at misfarve mine neglebånd ret grimt, så de ser ret grimme ud.
Og så var den heller ikke så glad for at få Seche Vite på. Faktisk begyndte den at krakelere.

Men ud over det er jeg godt tilfreds. Det er altid skønt at have suited up på neglene ;D




Tjek de andre tøsers blogge for at se, hvad de har fundet på:




~ Charlotte



   

8 kommentarer:

  1. Dem er der godt nok stil over! :)

    SvarSlet
  2. Enkelt og virkelig fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu siger du enkelt... ;D Men tak :)

      Slet
  3. Awesomeness :D Jeg vil også ha suits på neglene!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man føler sig lidt mere awesome, når man har suits på, også selvom det bare er på neglene ;D

      Slet
  4. De er godt nok stilet. Awesome er vist det eneste rigtige ord hér ;)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...