31 oktober 2012

Happy Halloween :D

Jeg er jo med i en challenge - den første, jeg nogensinde har været med i.
Det er lidt et pres at skulle levere kreativitet på en bestemt dato - specielt fordi, jeg har så mange andre jern i ilden.. Men samtidig er det også sjovt, fordi jeg så netop får sat mig ned og lavet nogle negle, som jeg får idéer til i hovedet, og som nok ikke var blevet til noget, hvis ikke jeg havde sådan en deadline hængende over hovedet ;)

I dag er vi nået til Halloween-negle. Fordi... Ja, i dag er det jo Halloween!
Det er ikke noget, jeg fejrer. Men jeg er sprunget med på bølgen med at have græskar med lys i ude foran, for det er da skønt med en undskyldning for at sætte lys i denne mørke tid. Det er hyggeligt, selvom det burde være uhyggeligt ;)

Og det er da også fra disse små lygtemænd, jeg har hentet inspirationen til min Halloween-manicure.
Meningen er, at det skal ligne græskar med udskæringer.






Og ja, så skulle de selvfølgelig lyse i mørke, det er klart ;D





De orange negle er lavet med den selvlysende lak Kabocha fra indie-mærket Cirque. Den sorte er min yndlings-sorte fra Sally Hansen. Det er også Sally Hansens lakker, jeg har brugt til at male 'udskæringerne'.

Det er første gang, jeg prøver lakken fra Cirque, og jeg havde høje forventninger til den. De blev desværre ikke helt indfriet :/
Jeg skulle sidde længe med fingrene under en lampe for at lade den op, og så lyste den ikke ret kraftigt. Jeg tror, det må være fordi, hun har puttet farve (orange) i - det dæmper altså effekten lidt. Til gengæld er den flot i dagslys. Så må man vælge ;)


Hvad med jer - har I markeret Halloween på nogen måde? Eller synes I, det er noget amerikansk pop-pjat?



~ Charlotte


Tjek de andre tøsers blogge for at se, hvad de har fundet på:


   

4 kommentarer:

  1. synes det er noget amerikaner pjat, så det vildeste jeg har gjort er et fad med pyntgræskar, men det er mest pga efterår og ikke halloween :) men meget fine negle

    SvarSlet
  2. Jeg synes også, at det er noget pjat, og det er udelukkende i Danmark igen for at butikkerne kan tjene nogle penge på det.
    Jeg kan godt li' dine små lygtemænd!! :)

    SvarSlet
  3. Det er en super sød mani - men jeg er helt enig i de ovenstående kommentarer ang. Halloween.

    SvarSlet
  4. Ih hvor fint, jeg kan især træet.
    Og så elsker jeg enhver lejlighed til at spice hverdagen lidt op, så selvom Halloween er et amerikansk koncept som butikkerne bare vil tjene penge på, så synes jeg det er hyggeligt med lidt adspredelse, udklædning, oppyntning og hygge med venner.

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...