10 oktober 2012

Gæsteindlæg: En skinnende regnbue med retronegle



I denne måned har vi spurgt nogle af vores søde fellow bloggers, om de vil skrive et lille gæsteindlæg til os for at fejre vores fødselsdag. Og det har de heldigvis sagt ja til :D

Den første i rækken er Shiny Rainbow, som til dagligt skribler på sin blog www.rainbowifyme.blogspot.com.

Normalt skriver hun på engelsk, så derfor er vi endnu mere stolte over, at vi har lokket hende til at lave et sjældent indlæg på dansk!

Vi elsker hendes humor, hendes flotte billeder og skøre påfund, så vi er virkelig glade for, at hun har lyst til at fejre os med et indlæg på vores blog :D

----------------



Hej til alle læsere af Passion4Polish. Det er mig, der huserer på bloggen Rainbowify Me til dagligt.

Først vil jeg gerne sige tak til søde Charlotte og Anne Marie fordi de har givet mig lov til at skrive et indlæg til deres blog. Og dernæst vil jeg gerne ønske tillykke med 1 års fødselsdagen!!

Jeg glæder mig allerede til de næste mange år! *kaster confetti over det hele og er glad for, at jeg bare er gæst i dag* ;)

Når jeg bliver spurgt, om jeg vil være gæsteblogger, så sætter det mange tanker i gang. Hvad for en slags manicure har de mon lyst til, at jeg laver? Hvilke farver skal jeg bruge?

Skal jeg skrive på dansk eller engelsk? (Jeg skriver nemlig på engelsk på min egen blog!) Skal jeg vise lakker, der er meget specielle og svære at få fat på, eller skal jeg vælge lakker, som det er nemt at skaffe? Der er mange spørgsmål, så det tog lige et par dage at bestemme mig!

Jeg valgte at lade mig inspirere af farverne i Passion4Polish’s logo, og jeg valgte nogle lakker, som alle burde kunne få fat i, hvis man vil.



Jeg har brugt Essie ”Jamaica Me Crazy” som bundfarve. Det er en meget smuk pink med shimmer. Da det var tørt, satte jeg tape på øverste halvdel af neglen og malede nederste halvdel med Essie ”Sexy Divide”, som er mørk lilla.

Jeg tog tapen af med det samme, og lavede så en række lilla prikker i det lyserøde. Dernæst lavede jeg en lyserød prik i hver af de lilla prikker. Bagefter lagde jeg et lag Seche Vite topcoat på, og det her er altså resultatet:


Jeg havde egentlig tænkt, at jeg min manicure var færdig, men så synes jeg alligevel, at der manglede noget. Vi er jo trods alt til fødselsdagsfest, så derfor jeg tilføjede lidt glitter, nemlig China Glaze ”Fairy Dust”.

Det er en fin holografisk glitter, som kan få næsten enhver manicure til at ligne en million. Hvis man er til glitrende lakker, så bør man skaffe sig Fairy Dust!
Her er så det færdige resultat:



Og her er de lakker, som jeg brugte:


De to Essier her passer vildt godt sammen og de er begge to rigtigt flotte. Men jeg tror helt ærligt aldrig, at jeg bliver en ”rigtig” Essie-pige. Af en eller anden grund, så taler Essies lakker ikke rigtig til mig.

Det var det! Endnu en gang tusind tak til Charlotte og Anne Marie, og tak for jeres opmærksomhed. Hvem ved – måske ses vi en gang imellem ovre på min blog også!



-----------------

Tusind tak for indlægget Shiny, det er bare blevet så fint! Og vi er helt vilde med det retro look, vores logo har inspireret dig til at lave :D


~ Anne Marie & Charlotte


    

1 kommentar:

  1. Nui hvor er det fint sat op!
    Jeg er glade for, at I kunne lide den, og tak for muligheden for også at udfolde mig lidt på dansk ;D

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...