17 oktober 2012

Gæsteindlæg: The Doctor recommends....




Hej med jer,

I dag har vi endnu et gæsteindlæg fra en af de andre, skønne danske bloggertøser til jer.
Denne gang er det den søde Marianne a.k.a. Doktor S Fierceness, der fortæller lidt om, hvad der er godt for os...

Grønt er jo godt for øjnene, som man siger... Men nu er vi jo ikke doktorere, så vi overlader ordet til Marianne:

--------------------



Hej søde læsere...

Doktoren er kommet på gæstevisit, og det glæder mig meget at kunne hjælpe med at fejre bloggens fødselsdag :)

Nogle af jer kender mig måske fra bloggen Doktor S Fierceness.. Men i dag er det passion4polish det handler om. Altså min passion for polish, og hvordan det hele startede..

En klog mand sagde engang... "Man kan kun stoppe en afhængighed, ved at erstatte den med en anden".. Og det er præcist, hvad der skete :)
Jeg har været fast ryger i over 10 år (I know! En doktor, der ryger = No no :)
I december 2011 tog jeg en beslutning om at stoppe med at ryge, og da jeg så  havde lidt for meget overskud... Valgte at rette min rastløshed mod neglelak, og har aldrig set tilbage!...

En tendens som jeg elsker: Er stamping! Der findes SÅ mange muligheder, og det er virkelig virkelig nemt :)

Jeg valgte at bruge en af mine fødselsdags gaver: "Dragon" fra A-England, og stempelplade M51 fra Konad:




Jeg håber, I kunne li', hvad jeg havde at vise, og I er altid velkomne til kigge forbi bloggen :) Endnu engang tillykke til Charlotte og Anne Marie, og tak for denne dejlige mulighed..



-----------------

Tusind tak for historien, Marianne... Som vi også skriver i vores logo: [Polish is] Almost as addictive as coffee ;D
Og tak fordi, du havde lyst til at fejre os med et indlæg! Vi elsker de grønne dragenegle med stampingen, som leder tankerne tilbage til riddertiden! Så smukt :)

~ Charlotte & Anne Marie



   

2 kommentarer:

  1. Endnu en gang tillykke piger, og tak fordi jeg måtte være med :)

    KH

    SvarSlet
  2. Uh den der Dragon har været på min ønskeliste siden jeg så den første gang. Det er absolut ikke blevet mindre nu.. Jeg har en stor svaghed for netop grønne lakker så denne er et klart MUST HAVE! Fed ide at mixe den med netop det stamp, det passer perfekt :D

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...