11 oktober 2012

Drageskæl fra Nfu Oh!



Hi guys,

Jeg har længe ville poste billeder af denne skønne lak, som jeg købte for nogle uger siden. Det er fra mærket Nfu Oh!, som på alle måder er super fedt. Lige fra konsistensen, til farverne, til flaskens design!

Den ligner en kvindekrop i korset. Så fine detaljer :D
Jeg har helt glemt at tage billeder af flasken, så har lånt dette billede - af en anden farve end den, jeg vil vise jer her:

Billede (af en anden farve) lånt fra www.nailaddictsanonymous.blogspot.com

Nå, men tilbage til den grønne skønhed - med navnet no. 56.
Ja, det er nok det eneste, jeg ikke bryder mig om ved Nfu Oh!-lakker... De har ingen fine navne, kun numre. Det gør det lidt kedeligt og besværligt at huske dem fra hinanden, synes jeg.

Den grønne no.56 er en af mine favoritter. Det er en grønlig jellybase med masser af flakies i, som changerer i grønne og blå farver, alt efter hvordan lyset falder.

Her lidt billeder:


1 lag 55 over sort i kunstigt lys - ingen flash, ingen top coat

2 lag over sort - kunstigt lys, ingen flash - Seche Vite top coat

Forskellen på 1 og 2 lag. Fra venstre mod højre er det skiftevis 2 og 1 lag (over sort + top coat)




Er det bare mig, eller ligner det lidt drageskæl? Jeg synes, det ser så fedt ud :)


~ Charlotte

        
       

15 kommentarer:

  1. WOW den er flot, hvor har du købt den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Camilla,

      Vi har lavet sådan en guide til, hvor I finder de forskellige mærker på nettet, som du kan kigge på:
      http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/p/her-finder-du-mrkerne-pa-nettet.html

      Men jeg har købt den her på viis.ee :)

      Slet
  2. Hvor er den fantastisk! :D Jeg vil også vildt gerne vide, hvor de kan købes (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Katrine,

      Den er bare så flot! Og den findes i andre farver også :)

      Vi har lavet sådan en guide til, hvor I finder de forskellige mærker på nettet, som du kan kigge på:
      http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/p/her-finder-du-mrkerne-pa-nettet.html

      Men jeg har købt den her på viis.ee :)

      Slet
  3. Ja me 2... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henriette,

      Som skrevet til de to andre:

      Vi har lavet sådan en guide til, hvor I finder de forskellige mærker på nettet, som du kan kigge på:
      http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/p/her-finder-du-mrkerne-pa-nettet.html

      Men jeg har købt den her på viis.ee :)

      Slet
  4. Den er flooot! Elsker flakies! :D

    - Mette / www.panicpolish.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er så fin. Har også genfundet kærligheden til flakies for nylig :D

      ~ Charlotte

      Slet
  5. det var bl.a. nfu oh lakkerne der fik mig til at elske neglelak! arg... men jeg har aldrig fået fadt i en selv... i nu;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan har jeg det også. Og så tog jeg mig sammen. Og det er jeg glad for :) Skal have fat i nogle flere også ;)

      ~ Charlotte

      Slet
  6. Den er vildt flot. Jeg er vild med alting ved Nfu Ohs lakker - lige undtagen tørretiden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, det var det, jeg glemte at skrive i indlægget her! Tørretiden er bare træls... Puttede faktisk først en mat top coat på, men selv efter en time, fik jeg et hak i lakken, da jeg fik stødt neglen mod et eller andet. Så glattede ud med en finger og tog Seche Vite på i stedet. Ævs...

      Slet
  7. Det var da en uforskammet lækker lak ;-)
    Wow altså jeg ville gerne have fat i nogle nfu oh lakker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er bare så skøn :D Jamen, det er smaddernemt. Nu har du jo fundet ud af, hvordan sådan et visa skal svinges på de udenlandske sider også? ;)

      ~ Charlotte

      Slet
  8. Wauw den grønne er en vinder :-)
    Så bliver neglene virkelig fremhævet!

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...