06 oktober 2012

Barry M: Gelly Hi Shine



Det britiske mærke Barry M har netop lanceret en ny serie af lakker, der - ifølge mærket selv - får dine negle til at skinne ekstra meget.


Lakkerne har en såkaldt gel-effekt med et "extra glossy finish". Effekten skal minde om det 'våde look', som gele lakker har - dog her får du det uden at sidde med fingrene under en UV lampe.

Jeg har aldrig fået lavet negle ude i byen - selvgjort er velgjort (eller godt for pengepungen ;-)) Så derfor er sådan en lak perfekt for mig.

Jeg har investeret i flere farver, blandt andet den friske Grapefruit, der lige sætter lidt farve på en ellers grå hverdag.

Lakken er super fin, nem at påføre og på billederne har jeg to lag med et lag Seche Vite.

Barry M - Grapefruit i overskyet vejr.


Barry M - Grapefruit Gelly Hi Shine.

Selvom jeg har top coat på, så vil jeg sige, at jeg er imponeret over, hvor glossy den her lak er uden top coat. Lakken blev lagt en sen aften, og siden jeg er afhængig af en god top coat, så fik jeg ikke taget et godt billede uden top coat. Men tjek disse swatches fra Polished Criminals - her kan I virkelig se, hvor meget lakkerne skinner uden en top coat.

Hvad siger I derude i Lak-land? Er I til et "extra glossy finish"?

Tjek resten af lakkerne ud og køb dem her hos Barry M.


~ Anne Marie

  

3 kommentarer:

  1. uh, den ser rigtig rigtig lækker ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den skam også Simone ;)

      Jeg er virkelig positiv overrasket over det flotte finish - og det har den stadig efter snart fire dage på neglene!

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...