19 september 2012

Nye efterårsfarver fra Rimmel



Jeg har været så heldig at få fingrene i tre af farverne fra Rimmel Pros nye efterårskollektion.

Det er to pink nuancer og en blå, og tilsammen minder de mig ret meget om de tre farver, alt mit Barbie var lavet i ;D

Det er slet ikke nogen dårlig ting. Jeg ELSKER at have Barbie-lyserød på fingrene.

Desværre er min hudtone ikke lige så begejstret, så jeg kommer altid til at ligne en gris, fordi de røde nuancer i min hud står meget tydeligere frem, når der er lyserødt på neglene.

Så tak for det røde hår, far...!

Anywho, det er jo ikke lakkernes skyld. Så jeg vil undlade at kommentere på, hvordan farverne står til min hud, men kun hvad jeg synes om selve lakken :)


På billederne har jeg tre lag lak og Seche Vite top coat.


Aqua Cool

Med blitz
Septembers himmel er så blå... Sådan sang vi altid den 1. september til morgensang på den skole, jeg gik på.

Nu har jeg lært, at det er rigtigt. Det har noget at gøre med, at luften bliver koldere. Mere kan jeg ikke uddybe det, for det var en TV2-meteorolog, der forklarede det. Og det gik for stærkt for mig ;)

Nå, men den blå farve har tryllebundet mange gennem tiden, blandt andet i sangform, og jeg er også stor fan af præcis den septemberblå nuance.

Derfor er jeg også ret vild med Aqua Cool. Den er frisk uden at være for skrigende, og har varme undertoner, der luner her til efteråret ;)

På trods af sin lyse nuance, var den utrolig let at påføre. Desværre gjorde det så, at den ikke dækker 100 procent. Der skal tre lag til for at skjule visible nail line. Det er selvfølgelig en smagssag, om sådan en synlig linje er no go eller ligemeget. Men jeg er helst fri...


Pop Rose

Med blitz
Pop Rose er den ultimative Barbie-farve! Den minder mig lidt om den min elskede Pearly Fuchsia fra Maybelline, men bare lidt lysere. Og endnu mere Barbie-agtig.
Den har en flot glans og er nem at lægge.

Heller ikke Pop Rose var dækkende før efter tre lag. Og her kunne man faktisk stadig ane VNL. Igen: det er en smagssag. Men jeg ville ikke lægge mindre end tre lag her.



Fancy Fushia
Uden blitz


Fancy Fushia... Mon navngiverne har ment fuchsia? Jeg har i hvert fald googlet 'fushia', og det ved Google ikke hvad er.. Og så ved vi jo allesammen godt, at når det ikke findes på Google, så findes det slet ikke...

Nå, men farven er i hvert fald fuchsia, og den er spot on! Jeg har valgt et billede uden blitz, da den ellers så for rød ud. Det er den nemlig ikke i virkeligheden. Men den er lige så skinnende, som de to andre er.

Jeg er ret vild med denne mørke fuchsiafarvede skønhed, som faktisk gør sig meget godt på min hud på trods af min røde hud (ja, så kom vi alligevel ind på den sti. Men det er jo svært at finde røde nuancer, der passer, så derfor skal det selvfølgelig deles med jer ;))

Denne farve er nok den af de tre, der dækker allerdårligst. Jeg har tre lag på, men I kan stadig se VNL på billedet - right?

Det er ærgerligt, for farven er virkelig flot! Måske kan man undgå VNL ved at komme et ekstra lag på. Det vil nok ikke gøre noget, da lakken i sig selv er let i det. Flydende, om man vil. Men på den gode måde.



Alt i alt:

Jeg kan godt lide de nye farver, Rimmel har sendt i butikkerne. De er selvfølgelig ret basic og ligner nogle, jeg allerede har. Men nu har jeg også tæt på 250 lakker...
De er nemme at lægge - og så er der jo det ekstra fede ved Rimmel Pro-lakkerne, at de er udstyret med en bred pensel!
Nu glemte jeg at tage billeder af den, men tænk Dior-bredde. Hvis det siger jer noget? Det betyder, at lakken er virkelig nem at lægge på. Win!

De har alle en flot finish.

Det eneste minus er, at de desværre ikke dækker så godt. Jeg synes, en lak bør dække VNL efter max tre lag. Til gengæld er de så nemme at lægge på, selv de lyse farver. Og det er bestemt et plus, særligt for den blå Aqua Cool!


Check hele den nye kollektion ud i din lokale Matas - de er på hylderne i de fleste Matas'er allerede nu :)
15 ml. vejl. udsalgspris 59,95


~ Charlotte



 (Lakkerne er sendt til os fra Matas, men indlægget er stadig et udtryk for vores egne, selvstændige holdninger)

   

7 kommentarer:

  1. Jeg er vil med Barbie pink! Pop Rose er fab!

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også et par Barbie-pink i min samling efterhånden ;D

      Slet
  2. Fancy Fushia kunne muligvis godt finde vej til min samling :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er endnu flottere IRL :) Men det kan du se, hvis du kommer forbi den i Matas... Den ligner fuldstændig det, der er i flasken :)

      Slet
  3. jeg kan virkelig godt li den blå for son du siger så minder den om setemper himlem! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig flot! Er helt vild med blå og grønne farver!

      Slet
  4. Kathrine Nielsen03 oktober, 2012 11:29

    Sikke nogle fine farver. Aqua Cool kunne godt flytte ind til resten af mine lakker.

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...