04 september 2012

Jagten på den perfekte holohånd: Nfu Oh



Jeg har allerede vist jer billeder af mit første forsøg på at få holografiske fingre - med foil.

Hvis I har læst det indlæg, ved I, at der var fordele og ulemper ved den løsning.

Så jagten på den perfekte holo-lak fortsætter, og har ført mig forbi en side, der sælger Nfu Oh. 

Jeg købte den fine sølvholo med nummeret 61.

Alle Nfu Oh's lakker har numre. Ikke navne. Men det er muligvis den eneste ulempe ved Nfu Oh-lakkerne :)

For at gøre en lang historie kort, så er Nfu Oh no. 61 fuldstændig fantastisk. Og jeg spår den til at blive vinderen, når jeg har været igennem alle mine holografiske lakker (men lad os nu se)



Her lidt billeder... 2 lag Nfu Oh 61 over 1 lag Nfu Oh Aqua Base.


Først i direkte sollys




I kunstigt lys med blitz:




I skygge er den lidt kedelig, men stadig flot, synes jeg:



Nfu Oh 61 dækker rigtig fint, og den er forholdsvis nem at lægge på. Tre lag var dog for tykt ;)
Jeg har ikke puttet top coat på, fordi det normalt lægger en dæmper på holo-effekten. Jeg har dog set billeder ved en blogger, som påstår, at det ikke gør den store forskel.

Så jeg laver snart et indlæg, hvor jeg sammenligner Nfu Oh 61 med og uden top coat - og også med og uden Aqua base under. For det gør altså en forskel, hvilket jeg ikke troede. You'll see :)


~ Charlotte



           

7 kommentarer:

  1. Den er flot! :)
    Jeg har den også, men den webshop, hvor jeg købte den, solgte mig en flaske, hvor indholdet var ubrugeligt. Det kunne slet ikke komme op af flasken. Jeg har den dog stadig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Noo :( Klagede du ikke? Jeg ved ikke, om man kan blande thinner i en holo...?

      /Charlotte

      Slet
  2. Hvad hedderden hjemmeside du købte den på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig,

      Købte dem på www.viis.ee - vi har lavet en liste over, hvor du kan købe de forskellige lakker online. Du kan se den via det her link:

      http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/p/her-finder-du-mrkerne-pa-nettet.html

      :)

      Slet
  3. Jeg ved godt det er et halvgammelt indlæg, men har du prøvet Gosh' holografiske lak? den er den flotteste jeg har set (MINDST på højde med den du viser her) - og så er den nemmere at få fat i :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa,

      Ja, den er skam i samlingen :) Har ikke lavet et decideret indlæg om den, men har brugt den på denne her mani:
      http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/2012/10/i-wanna-have-kiki-with-ma-scissor-sister.html

      Synes dog stadig den fra Nfu Oh er bedre :) Men du har ret, GOSH's er nemmere at få fat i :D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...