13 september 2012

Holo! Holo! Holo!



Det kan godt virke som om, at vi i øjeblikket har fået holo-feber på bloggen, men det er der altså god grund til.

Flere og flere lakmærker hopper med på holo-bølgen, og hvordan skal man sige nej til holo-herligheder? No Can Do!

Jeg har fået fingrene i tre holografiske lakker fra Depend, og siden jeg er holo-afhængig, så røg alle tre lakker på med det samme.





Depend - 2034 er en let blå lak, med holografisk effekt, der er så stærk, at den næsten også toner frem i skygge. Det samme gælder den grønne Depend - 2035, som jeg simpelthen ikke kan holde op med at stirre på. Den nærmest hindbærrøde Depend - 2027 har en del shimmer i sig, så når solen ikke lige rammer, minder den mest om en fin almindelig shimmerlak.



Depend - 2027 og Depend - 2035 i sollys.

Depend - 2034 og Depend - 2027 i sollys

Depend - 2035 er en anelse gennemsigtig, så det tog tre lag for at få et optimalt look.

Depend - 2034 var også meget fin og gennemsigtig, så her endte jeg også med tre lag lak.

Depend - 2027 dækkede væsentlig bedre, så her har jeg kun lagt to lag.



Normalt anbefales det at bruge en Aqua Base under en holografisk lak, men det var på ingen måde nødvendigt hos Depend-lakkerne.

Her har jeg brugt min sædvanlige base coat: Rimme 5in1.
Alle tre lakker har fået et godt lag Seche Vite på toppen, selvfølgelig ;-)



Lakkerne set i skygge/normal lys.

Jeg har kun haft lakkerne på én dag indtil videre, men min erfaring er, at holo-lakker generelt holder 4-5 dage inden, de begynder at chippe.

Det eneste negative, jeg kan sige om disse lakker, det er, at lakkerne simpelthen er alt for små ;-)



- Anne Marie


(Lakkerne er sendt til os fra Depend, men indholdet er stadig et udtryk for vores egen, selvstændige holdning)


        

5 kommentarer:

  1. Jeg er så enig med jer, i jeres vurdering af Depend holoerne :-)

    Jeg må dog lige høre...
    Hvordan får i holoer til at holde i 4-5 dage??
    Jeg kan godt med dem fra Depend.

    Men de to holoer jeg har fra Make up store kan jeg bare ikke holde pæne i mere end et døgns tid.
    Synes at lakken slides af spidserne meget hurtigt.
    og det selv om at jeg bruger både under og overlak...

    Hvordan får i holo til at holde så længe??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Mette :)

      Nu har jeg ikke selv holoer fra Make Up Store, men jeg kan sige, at de holoer jeg har fra f.eks. essence og Milani, de er ret slidstærke.

      Da jeg var en uge i Berlin havde jeg Milani - 3D med et lag essence - Hello Holo på toppen, og der var først chipping efter 6 dage. Det holdt enormt godt!

      Bruger du Seche Vite som top coat? Og hvilken underlak bruger du?

      Slet
  2. Jeg er også hoppet med på holo-bølgen :) vi går bare ind i den forkerte årstid lige nu, desværre. Vi har jo slet ikke fået solskin nok endnu! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er fuldstændig enig!! ;)

      Det er en anelse trist, når man ved, at der er en fest på ens negle - hvis bare solen liiiiige ville kigge lidt frem ;P

      Slet
  3. Kathrine Nielsen05 oktober, 2012 09:49

    Holo :D Jeg har selv Depend 2027, men synes desværre ikke, at den er så holografisk igen.

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...