18 september 2012

Gaver fra søde damer



Hej med jer,

Der er lidt stille på bloggen i disse dage, fordi vi har så travlt med at arbejde.

Det er trist, at man ikke bare kan bruge al tiden på at nørde neglelak, men et eller andet skal der jo til for at skaffe penge til at købe alle dejlighederne.

Derfor er det altid ekstra dejligt, når man får en gave med posten :D

Jeg har igennem de sidste par uger været regelmæssigt på besøg i min lokale matas for at høre, om de dog ikke snart havde Goshs Holographic Hero på hylderne. I skrivende stund er det stadig ikke lykkedes mig, og det har jeg brokket mig lidt over.

Det har ikke gået forbi den altid søde Marianne - a.k.a. Doktor S Fierceness (tryk på navnet for at læse hendes blog)

Så hun har sendt mig den med posten :D

Og hun har ikke kun sendt den lækre lak, hun har også sendt lidt candy treats med - Mariannebolcher, selvfølgelig! Og så har hun pakket den ind i übercool mustache tape.

Arhmen, det var da bare en skøn gave at komme hjem til :D

Marianne har forresten også købt en ekstra Holographic Hero, som hun lige nu udlodder væk i en konkurrence til sine læsere. Vil du vinde den, kan du kigge på hendes blog HER.



Men ikke nok med det! Der lå sørme også lidt gaver fra Matas i min postkasse i dag. Seks fine farver fra deres efterårskollektion, som jeg laver et indlæg om lige om lidt :)



~ Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...