19 august 2012

Suit Up!



Så har jeg lidt nyt fra mit indie-projekt.

Suit Up! er den nyeste lak fra mit lakmærke - WellNails

(I kan finde mig på facebook, hvis I vil følge lidt med i, hvordan det går :))

Det er en klar lak med masser af glimmer i sort, sølv, gunmetal og hvid.

Den er selvfølgelig inspireret af verdens bedste serie, How I Met Your Mother. Både i navn og farve.

Navnet refererer til Barney Stinsons evige sætning. Barney går kun i jakkesæt, og prøver konstant at få resten af seriens figurer til at gøre det samme.




Efter at have set virkelig mange afsnit af HIMYM, har jeg fundet frem til de farver, Barneys jakkesæt normalt er - ikke så overraskende er det sort, hvid, grå og mørkeblå.

Derfor har jeg mikset disse farver, og jeg er helt vild med kombinationen. (Det er jeg ikke altid med de kombinationer, jeg får lavet. Men jeg viser jer selvfølgelig kun dem, jeg synes, jeg lykkes med - i hvert fald på denne her blog ;))

I skygge er de gunmetal-farvede glitterstykker nærmest mørkesølv, men i sollys glimter de blåt.

Suit Up! er et perfekte twist til en klassisk påklædning.




1 lag Suit Up! på lille- og ringefinger. 2 lag Suit Up! på pege- og langefinger.
Lagt over 1 lag Sally Hansen Black Out. Taget i kunstigt lys i lysboks.











Og hvis I ikke har hørt sætningen, får I muligheden her:






Og så en sang om suits... Jeg er helt vild med musicals, så denne gik direkte i hjertet... Love-love-LOVE!



 

Hvad synes I? 



~ Charlotte
                 

4 kommentarer:

  1. Mmmm mmm...! Den er rigtigt flot!

    SvarSlet
  2. Den er godt nok lækker... Man kunne fristes til at sige at den er "legen.... Wait for it... Dary" :D

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...