01 august 2012

Ny lak fra WellNails: I'm Awesome!



Hej med jer,

Som jeg skrev for nogle dage siden, er jeg så småt gået i gang med at lave en masse lakker - for at starte et nyt indiemærke; WellNails.

Jeg har nu fået min helt egen Facebook-side, som I meget gerne må besøge og like, hvis I vil følge med i udviklingen :)

Og så er jeg klar med en helt ny lak....: I'm Awesome!

Som nogle af jer ved, er jeg fuldstændig helt og aldeles forelsket i tv-serien How I Met Your Mother! Faktisk kører "I'm Gonna Be (500 Miles)" i øjeblikket non-stop i min bil, så meget elsker jeg den!




Hvis I ikke kender serien, kan I måske få et grin af at se denne lille video (og hvis I kender den, kan I helt sikkert!!)

(Den her sang er den eneste, de kan høre, når de er ude og køre i bilen, fordi båndet har sat sig fast. Man skal nok se serien for helt 100% at forstå, hvor sjovt det er ;))





ANYWHO! Derfor har jeg selvfølgelig valgt at lave en kollektion med reference til serien :) Den første i serien bliver I'm Awesome - en klar base med forskellige størrelser af sort glitter, mellemstore turkise glitterstykker og lidt større kobberglitter.







Jeg har lagt et lag I'm Awesome over GOSH - Gold, Essie - Bikini So Teeny, Nubar - Cloud White og Model's Own - Misty Grey



Navnet I'm Awesome! kommer fra en af seriens figurer - womanizeren Barney Stinson, der selv mener, han er Guds gave til ikke bare kvinder, men alle mennesker - og verden.

Her er et af hans bedste citater - det tager kun et par sekunder at se ;)






Min idé med alle de her lakker, er at få så meget feedback fra jer som muligt - og hvis der er interesse for dem, vil jeg begynde at sælge ud af dem.

Men der er jo ingen grund til at lave en masse farver, som folk alligevel ikke vil have? :)

Så hvad synes I om denne her? Er den awesome? :) 





8 kommentarer:

  1. Hm.. den er flot på sin egen måde, men det ville nok ikke være den jeg rev ned fra hylden som det første.. :-)
    -Men syntes bestemt du skal fortsætte!!! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ok ;) Men stadig rart med feedback :) Og opmuntring - tak for det :)

      Slet
  2. den er heller ikke lige min stil, men tror nu nok fordi det ikke helt er de farver man forventer af glitter, men keep going :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svar og opmuntring :) Hvilke farver forventer du så af en glitter? :)

      ~ Charlotte

      Slet
  3. Hvad koster denne? Jeg vil gerne købe :-p Og en med noget lilla tak ;-)

    Hvor køber du glitter henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhha, har ikke helt fundet ud af priserne endnu... Men tror jeg vil sætte mig og finde ud af noget i weekenden. Det er rart at vide, at nogen er interesseret :)

      Og at jeg ikke er den eneste (ud over min mor) som synes, den er flot ;D

      Finder glitter på eBay

      ~ Charlotte

      Slet
  4. Jeg synes den er flot netop fordi den ikke er ligesom alle de andre glitter lakker - og så er jeg HELT VILD med navnet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yay :D
      Er det pga HIMYM eller bare fordi, det er awesome i sig selv? ;D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...