07 august 2012

NOTD: Efterårsfarver og holo



Hej med jer,

Selvom der er lidt stille på bloggen for tiden, må I endelig ikke tro, vi er gået i stå!!

Faktisk har vi forrygende travlt med en masse forbedringer - som vi snart kan løfte sløret for :D

I mellemtiden kan I jo hygge jer med at skrive lidt poesi om neglelak - og måske vinde et par lækre holo'er i vores nyeste give away.

Mine negle har i dag fået tre lag Deborah Lippmann Good Girl Gone Bad på - og så har jeg lavet en accent nail med Hello Holo fra essence over DL.

Det er begge to lakker, som den fantastiske Anne Marie har haft med hjem til mig fra sin ferie til Berlin.
Hun er virkelig verdens bedste veninde!


And now for ze pictures:

Omg, jeg elsker den her kombination! De glitrer begge to helt enormt meget i sollys og under hvide lamper, men det kan man desværre ikke rigtig se på de her billeder, som jeg har taget i min lysboks:





...derfor tog jeg også lige dette lidt slørede billede under min skrivebordslampe, så I rigtig kan se, hvor meget de glitrer :D




De var begge helt enormt nemme at arbejde med - de gled bare på neglene. 
Og faktisk har denne Lippmann-lak sparet mig for pengene til OPI's Every Month Is Oktoberfest fra deres nye German-kollektion, som jeg ellers har glædet mig til at trykke "køb" ved i mange måneder nu ;)

Men ud fra de swatches, jeg har set, ligner denne DL fuldstændig. Eller er det bare mig? :)


~ Charlotte


   

2 kommentarer:

  1. Hej Charlotte
    Jeg synes ikke helt at farven er den samme, den fra OPI er ikke en holo lak. men hvis man fjernede holen fra din Lipmann-lak ville det være den samme. Jeg synes faktisk din er den flotteste. vil selv se om jeg kan finde den online.

    SvarSlet
  2. gud hvor er den DL bare flot det var da helt vild! :O

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...