12 august 2012

I love bad boys

Jeg ved ikke, hvordan I har det med bad boys derude i Lak-land, men jeg må indrømme, at jeg har en svaghed for dem.

Og nu er essence - I love bad boys kommet på listen, hvor fyre som Bradley Soileau og True Blood's Alexander Skarsgård i forvejen er at finde. Er der noget som tusser og skarpe tænder? ;-)

Nå, men inden jeg begynder at gå totalt i selvsving, så lad os komme tilbage til det vigtige her: Lakken!

I love bad boys er en støvet blå lak med et touch af shimmer/flakie blå lækkerhed. En super fin farve, der lige får lidt mere kant, når solen rammer (her kunne jeg lave en True Blood joke, men jeg behersker mig).

Lakken sad lokkende på mine fingerspidser i næsten en uge, fordi den er FAB - og fordi den kunne. Holdbarheden er super, og da den kommer i en flaske med det nye design fra essence, bliver jeg lige nødt til at knytte et par ord til den nye børste: Fan-fuckin-tastic!

Okay, det er nok nærmere ét ord, men den børste er som formet til mine negle. Den er forholdsvis tyk og bred, så lakken glider nemt og smertefrit på neglen. Fin dækning efter to lag.




essence - Glorious Aquarius kom på som accent nail for at sætte lidt bling bling på min bad boy.
Lakken er en aqua/turkis multisize glitter med sølv/holo glitter stykker. 


 

 

Det var svært at fange den shimmer/flakie effekt, som lakken får, når solen står direkte på.
Den her lak skal bare opleves in real life.

Hvad siger I til denne bad boy? Har I fået et lige så stort crush, som jeg har? ;-)


- Anne Marie




            

4 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert look :) Og dejligt at se dine fine negle igen! ;)

    Åhhh Alexander Skarsgaard!<3 Godt det er True blood dag i morgen :)

    SvarSlet
  2. Taaark Doktor ;)

    Åh, elsker simpelthen bare True Blood!!

    Jeg drømte i nat, at DL's True Blood kollektion alligevel ikke blev til noget - og det var Hr. Lækker-mås aka Skarsgård, der ringede og fortalte mig det ;P

    SvarSlet
  3. virkelig lægger blå lak kan godt li det lidt støvede i den og den glimme lak er da også bare dejlig! ;D

    SvarSlet
  4. Lige præcis!! ;D Støvet og glimmer er bare win win!! ;)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...