14 august 2012

Give Away: Spørgehjørnet



Hej med jer,

Vi har lige siden vi startede denne blog for cirka 10 måneder siden haft et uofficielt mål... Der hed 235 fans på facebook.

Og det har vi nu nået! Og så endda lige et par stykker mere :D

Det er så vildt! 10 måneder... Det er meget mere og hurtigere, end hvad vi havde turde at håbe på :D

Vi ved godt, vi har forkælet jer meget på det sidste med ret mange give aways, og at der stadig er en i gang, hvor I kan vinde lækre hololakker...
MEN vi synes alligevel, vi vil fejre, at vi har nået vores første mål :D

Så her er de to lakker, der er up for grabs:





No Plain Jane - fra den nyeste kollektion New Bohemian

Flirty Tankini - fra sommerens hotte Summer Neons-kollektion




Konkurrencen:

Vi elsker at blive klogere. Men af og til slipper kreativiteten op, og så kan det være svært at finde på spørgsmål, man gerne vil finde et svar på...
Derfor vil vi gerne have en masse spørgsmål fra jer, som kan gøre os (og jer) klogere :)

Spørgsmålet skal handle om enten neglelak eller vores blog. Hvordan lægger man lak, hvad er vores favorit top-coat, hvilken fil er bedst at bruge...?

De to bedste spørgsmål præmieres med en lækker lak fra China Glaze.(Og hvad er så et godt spørgsmål? Det finder vi først ud af, når de kommer ind.. Så spørg løs!)


Regler og konkurrencebetingelser:

  • Du deltager ved at skrive dit svar i kommentarfeltet på dette indlæg eller kommentarfeltet på facebook (kun det, der linker til dette indlæg, lagt ud den 14. august.)
  • Svar som skrives på fb-væggen uden for dette indlæg, eller som sendes på mail, vil ikke blive bedømt.
  • I kan deltage med så mange spørgsmål, I kan komme på.
  • Konkurrencen løber frem til lørdag d. 25. august kl. 12. Vinderne bliver kontaktet per mail/fb besked og bliver annonceret på facebook. Vinderne har 48 timer til at svare på mail eller facebook, ellers bliver der trukket en ny vinder.


~ Anne Marie & Charlotte



20 kommentarer:

  1. Hvorfor bliver ombre oftest lavet med blå farver rundt omkring? Ser det da ikke særlig kønt ud i andre farver?

    SvarSlet
  2. Jeg bruger både base og top, men oplever alligevel at jeg efter en uges tid kan hive en hel negl neglelak af. Jeg venter mellem hvert lag, til at jeg kan stryge fingeren over lakken uden mærker, før det næste lag kommer på. Hvad kan det skyldes?

    SvarSlet
  3. Når jeg lægger neglelak bruger jeg både base og topcoat og venter imellem hvert lag, så lakken er tør. Men alligevel kan jeg et par dage efter eller allerede dagen efter se, at den allerede er skallet af. Kan det have noget med selve neglelakken, jeg bruger, at gøre?

    SvarSlet
  4. Når jeg har lagt magnet neglelak om morgnen så dagen efter er den stadig næsten støv tør hvordan kan det være?

    SvarSlet
  5. Spørgsmål
    1. Når jeg bruger toplakken fra Essie good to go, synes jeg den hurtigt ser gullig ud, er det toplakkens skyld eller kan det skyldes neglelakken, som var andet mærke?

    2. Jeg vil gerne til at have matte neglelakken, men gerne også toplakkens beskyttende lag, kan I anbefale en god mat toplak?

    3. OPI har en chip skip lak, er det en I kan anbefale eller er det spild af penge?

    4. Der findes et par produkter, så man kan tørre neglene hurtigere, er det noget I har prøvet og er der et produkt I kan anbefale?

    5. Kan I anbefale en god toplak; for den jeg har prøvet (Essies good to go) synes jeg ikke holder så længe, og så pludselig falder der et meget stort stykke af, føles sådan geleagtigt ud, så det er svært lige at reparere når der mangler en halv negl.

    6. Hvad er jeres favoritter af nude/pastel/dæmpede neglelakker?

    7. Hvor lang tid skal det tage for at lave en ordentlig neglelak - ventetid mellem lag etc.


    Kontaktes helst per mail.

    SvarSlet
  6. Hvad er det der er galt med hvide neglelakker? De kræver altid mindst 3 lag, og alligevel efter nogle dage er det som om de krakelere. Jeg har prøvet adskillige base coats, top coats og hvide lakker. Har i prøvet det samme? Eller har i fundet den perfekte hvide neglelak?

    SvarSlet
  7. Det store dilemma: At skære/klippe neglebånd eller ej? Fjerner I overskydende neglebånd med cutter eller neglesaks?

    SvarSlet
  8. Burde I ikke snart lave blogsale og sælge jeres lakker der bare er i vejen?

    SvarSlet
  9. hvordan får i den sidste del af neglelakken med når en neglelak er ved at blive brugt op? det sidste er jo umuligt at få fat på

    SvarSlet
  10. okay her kommer et par spørgsmål:

    1: ku i ikke ind i mellem komme med nogen sjove ting og jer selv o forhold til neglelak ;D

    2: hvilke lakker er de der lakker uden de der giftige ting i?

    3: hvilken neglelak fjerne vil i anbefale?

    4: hvilke farver går bare godt sammen på neglene i følge jer?

    jeg tror det var de jeg hade i tankerne man komme måske med en kommetar mare for syntes at jeg havde flere spørgsmål ;D

    SvarSlet
  11. Hvorfor kan i lide neglelak?:-)

    Haha, kan ingengang svare på det selv :-D

    SvarSlet
  12. Hvordan får jeg bedst mine negle til at holde op med at flække i lag, så jeg kan få lange negle?

    Har I forslag til hvordan man ellers kan bruge neglelak, end på neglene?

    SvarSlet
  13. Hvordan skal negle files, efter Jeres mening? Runde, firkantede? Skal de passe til rundingen nederst på neglen ved neglebåndet? Har det også noget at sige, om man har tykke/tynde/lange osv fingre?

    SvarSlet
  14. Hvorfor er det, at mange bruger vodka når de overfører fx avispapir til neglene? Hvad er forskellen, om der bruges vand, vodka eller anden vædske? ;-)

    SvarSlet
  15. Hvorfor køber de fleste dyre lakker ;-)? man kan jo tit finde de samme farver i en billig udgave, er det ligsom mærketøj hvor man viser det frem eller er det bare bedre og på hvilken måde er det bedre ;-)

    SvarSlet
  16. Hvad står OPI for?
    Hvad står Nfu Oh for?

    SvarSlet
  17. oplever I at pris og kvalitet oftest hænger sammen?
    hvordan opstod jeres passion for neglelak?
    hvorfor en dansk blog, hvorfor ikke på engelsk eller begge dele?
    hvis I hver især kun måtte eje 1 lak, hvilken skulle det så være?

    SvarSlet
  18. bruger i buffer før i lakerer? og hvis i gør, gør det så nogen forskel?

    SvarSlet
  19. Hej hvor gammel var i da i lagde jeres første lag neglelak???

    SvarSlet
  20. det der accent nail, hvad er meningen med det? er det bare for at springe over hvor gærdet er lavest, eller for at gøre en "kedelig" mani mere spændende? hvordan har I det med sådan en negl der er anderledes end de andre? og hvorfor er det lige det altid er på ringfingeren? når jeg endelig laver en, så er det på pegefingeren, da den af en eller anden årsag altid skaller en dag eller 2 før de andre!

    nok fra spørgejørgen her!

    kh
    Simone

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...