04 august 2012

Give Away: Hvad rimer på Holo?


I denne sol-skizofrene-sommer har vi brug for noget herligt! Og hvad er mere herligt end holo?

Hvis solen nægter at skinne, så får vi sgu bare vores negle til at gøre det i stedet!

Og hvis der er noget, der giver ekstra bling bling på fingerspidserne, så er det holografiske lakker.

Derfor har vi besluttet, at I – de fantastiske indbyggere i Lakland – skal have muligheden for at vinde to af vores favorit holo-lakker:
  • essence – Hello Holo
  • Catrice – Have An Ice Day

Og hvordan er det så liiige, I får fingrene i én af disse to herligheder? Keep on reading girls (and boys, hvis I er derude)!



Konkurrencen:

Vi er i et kreativt humør. Derfor bliver denne konkurrence en anelse anderledes end dem, I tidligere har kunnet deltage i her på bloggen.

Denne gang vil vi høre jeres bedste bud på et rim, en remse eller et digt, der handler om neglelak. I bestemmer selv længden – den vil ikke have indflydelse på bedømmelsen.

I kan fortælle os på to eller tyve linjer, hvorfor I bare SKAL vinde, eller I kan skrive et lille digt om, hvorfor neglelak bare er det bedste, der findes i verden ;-)
Det er helt op til hver enkelt derude, hvad I gerne vil skrive om.

Vi vælger to vindere, og det bedste rim/remse/digt får første valg blandt de to holo præmier: essence – Hello Holo og Catrice – Have An Ice Day.


Regler og konkurrencebetingelser:

  • Du deltager ved at skrive dit svar i kommentarfeltet på dette indlæg eller kommentarfeltet på facebook (kun det, der linker til dette indlæg, lagt ud den 4. august.)
  • Svar som skrives på fb-væggen uden for dette indlæg, eller som sendes på mail, vil ikke blive bedømt.
  • I kan deltage med så mange indlæg, I kan komme på.
  • Konkurrencen løber frem til lørdag d. 18. august kl. 12. Vinderne bliver kontaktet per mail/fb besked og bliver annonceret på facebook. Vinderne har 48 timer til at svare på mail eller facebook, ellers bliver der trukket en ny vinder.


Vi glæder os til at høre jeres bud! :)



NB: Hvis I vælger at skrive som "Anonym", så husk at skrive navn og/eller mailadresse.


Konkurrencen er afsluttet.

Kæreste lak-damer, to HOLO vindere er fundet!
Ja, det er sandt – måske det er dig, der har vundet?

Mange fine bud, vi har fået,
men kun et par stykker har formået,
at forvandle lak -
til meget mere end snak.

Yay!! Stort tillykke til Anne Mette M. Sørensen og Vicki Andersen!!!
           

14 kommentarer:

  1. Jamen jeg vil da gerne lægge ud:

    Når solen nu ikke skinne vil,
    må vi andre jo hjælpe til.
    Hive frem vor holo hver især
    og brede ud et kæmpe skær.
    Af lys, glæde og bare tæer,
    spreder vi regnbuer fjern og nær.
    Neglelak er bare en leg,
    og derfor bør I sende mig,
    en lak i præmie denne vej. :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
  2. Jeg kigger ud af min rude
    Og jeg kunne tude
    Der ingen sol på himlen er
    Hvad er dog dette for et vejr
    Lakken skal jo vises frem
    Så, regnvejr, gå nu hjem
    Sommernegle vi alle jo har
    Når holoerne er blevet gjort klar

    SvarSlet
  3. En giv' away det er jo fedt
    Bare jeg kunne rime lidt
    En holo jeg ku tænkte mig
    Blir det mig? Jeg tror nej
    Men det kunne være godt
    Med lidt glimmer, det jo flot
    Glimmer, guld og glitter skær
    Giver holo hver især
    Derfor jeg ku tænke mig
    Et regnbu'skær denne vej!:-D

    Det var så mit rim :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vicki :)

      Du er en af vinderne!!

      Det har været umuligt for mig at kontakte dig, så send lige en mail til
      polishpassion@gmail.com

      Lørdags-lak-hilsener
      Anne Marie

      Slet
  4. Solen skinner, det er vist en fejl..
    ja, det er jo lak på min negl.
    En enkelt farve kan være flot solo,
    men den er nu smukkest som holo.

    SvarSlet
  5. Når lakker de lokker, så giver jeg pokker,
    om vejret er mest til top eller polo.
    Jeg maler med glæde, ser lakken sig sprede,
    imens mine negle får en gang holo.
    Som ramt af lynet, nyder jeg synet,
    selvom jeg måske må gøre det solo.

    SvarSlet
  6. Ih, hvor er det svært!
    At skrive sådan her
    Men en holo vil jeg gerne ha'
    Så vil jeg bruge den hver dag
    Og når solen ikke skinner
    Så er den aligevel en vinder!

    Mette / panicpolish.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg har ingen holo
    og heller ingen polo
    derfor vil jeg gerne vinde
    så mine negle kan blive fine.
    Jeg håber på at vinde
    så jeg kan hvine
    hvis jeg får holo-lakkerne dine.

    Kathrine - kathrine2709@gmail.com

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Når jeg står i butikken
    og kigger på lakker
    der virklig lokker
    Skal jeg købe?
    jeg har jo massere
    så får jeg øje på en Holo
    og tænker YOLO
    og køber et par stykker

    vorbech@msn.com
    Maria Vorbech Petersen

    SvarSlet
  10. Når jeg ser en lækker fyr
    så bliver jeg som et dyr

    Men når jeg ser en lækker lak
    så slår mit hjerte i dobbeltakt

    Flere lakker jeg må have
    før det føles godt i min mave

    Holo er min drøm
    lad dem komme i en strøm

    SvarSlet
  11. JEG BLIR' GAK -
    HVIS JEG IKKE FÅR LAK
    HVIS IKKE DET DUR
    SÅ BLIR' JEG SUR'

    BLOGGE BLIVER LÆST
    DET ER DET JEG GØR MEST
    INGEN TID TIL FEST
    GODT JEG IKKE HAR HEST !

    FACEBOOK OG LAK
    DET HELE FALDER I HAK
    JEG VED HVAD TIDEN BRUGES PÅ
    MIN NÆSTE LAK SKAL VÆRE BLÅ

    SvarSlet
  12. Når solen skinner
    kommer ud de skønne kvinder

    med de smukkeste negle
    vi til manden vil Bejle

    negle vi lakere farver fra Holo's skær
    gør at vi føler os smukke hver i sær

    jeg ønsker at vinde
    da jeg er en neglelak Værdig Kvinde






    SvarSlet
  13. Holo, den kan gøre at jeg kører super solo!
    - For JA, jeg er blevet nylig single & Holo kan gøre mig klar til at mingle.
    Viser bare fyrene mine smukke negle - det får dem helt sikkert til at bejle!
    Så lad mig vinde, det vil få min sol til igen at skinne ;-)

    Maja
    tangpigen@hotmail.com

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...