13 august 2012

Enhver havfrues drøm



"Ariel, hør nu på mig. Menneskenes verden er et stort rod. Livet under vandet er bedre end noget af det, de har deroppe!"

Ja, Sebastian fra Den lille havfrue er en klog krabbe, men Deborah Lippmann har bevist, at vi har noget heroppe, som havfruerne roligt kan misunde.

Mermaid's Dream er en flot aqua/turkis lak med blå og sølv glitter stykker.

Den er, hvad jeg vil kalde en sofistikeret glitter lak, der ikke er proppet med sparkle.

Den dækker fint efter tre lag, og holdbarheden er upåklagelig. Et godt lag Seche Vite giver lakken lidt mere liv, da den godt kan tørre en smule mat på neglen.

Den lille havfrue var en af mine yndlings Disney film, da jeg var en bette pige, så første gang jeg så swatches af Deborah Lippmanns "våde drøm", vidste jeg, at jeg måtte eje den.




Jeg fandt lakken på Friedrichstrasse i Berlin hos Quartier 206. Min kæreste og jeg holdt en uges ferie i Berlin, og dagen efter vi kom hjem fra vores dejlige tur, så stod den på familiefest.

Her skulle lak-valget passe til en fin sommerkjole og ikke være for in-your-face, som en neonfarve ville have været. Mermaid's Dream passede perfekt til lejligheden.



 Deborah Lippman - Mermaid's Dream i sollys.


Hvad siger I til farven ude i Lak-land?

Tag en tur tilbage i barndommen med Ariel her

- Anne Marie


     

9 kommentarer:

  1. Ihhh jeg er så misundelig! :) var det en af dem du fandt til halv pris?!

    SvarSlet
  2. Nej, desværre ;) Men det var butikkens sidste flaske - så der var ikke så meget at overveje! Det var bare haps!! ;)

    SvarSlet
  3. Det er en rigtigt smuk lak, og meget havfrueagtig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis ;) Den vil være perfekt til en temafest, hvis man kan sno sig ned i et havfruekostume ;P

      Slet
  4. Meget smuk, og de har da bare fundet det perfekte navn til den. :)

    SvarSlet
  5. den har jeg også bare kigget på mange gange den er så flot og det er en af mine ynglings farver! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er der kun blevet kigget? Eller har du fået købt den? ;)

      Slet
  6. Hvor er det trist at DL er sååå dyr! Dette er den flotteste synes jeg :-p

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...