03 juli 2012

Whuu! We're going to.. Gran Canaria!




Hej med jer,

Så er det lige om snart at jeg stiger på en flyver med kurs mod de sydligste, spanske himmelstrøg - Gran Canaria.

Jeg har aldrig været der - har været på Tenerife, så ved lidt om, hvad jeg kan forvente, men aldrig Gran Canaria.

Det bliver SÅ skønt at komme ned og lave absolut ingenting i en uge. Og så endda på fem-stjernet hotel. Det har jeg heller aldrig prøvet før ;)

For at komme i feriestemning har jeg lavet sydens sol og sommer på neglene med China Glaze's Sun-Kissed (fra Neon Summer-kollektionen) og stampingplates fra Dashica.



Jeg har tre lag Sun-Kissed på. Det gør den desværre lidt tyk på neglen, og det betyder, at det hurtigt kommer til at se grimt ud i kanterne. Men så må jeg tage det med. Bare de holder til en enkelt dag ved poolen ;)

Glasset blev ikke helt fuldt... ;)
Sandstranden under palmerne er lavet med Golden Touch fra Paris Sparkles

Direkte sollys

Jeg havde ikke regnet med det, men er faktisk ret vild med shimmeren i den gule :D


Og her i lidt skygge... Her kan man rigtig se neon-effekten :)




Og så har jeg i øvrigt klippet mine negle firkantede. Det kommer ikke til at holde ret længe.
De er vildt besværlige, når man skal kradse sig selv på ryggen eller pille næse (selvom det jo ikke er noget, jeg gør, så det i sig selv er ligegyldigt!)

Og så er det skrøbelige. Og vigtigste grund til at file de skarpe kanter af igen: de får mine fingre til at se kortere ud. No go (ever again ;))



             

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takker :)
      Får først lige fulgt op på kommentarer på bloggen nu - men ferien var rigtig god! :)

      Slet
  2. Pretty!! God ferie!!! :)

    SvarSlet
  3. Super fin blog du har dig!

    Jeg har en giveaway kørende, hvor man kan vide et gavekort til miinto.dk. Du er selvfølgelig velkommen til at deltage hvis du har lyst? :-)
    http://mathildebraagaard.blogspot.dk/2012/06/giveaway-gavekort-til-miintodk.html

    Knus Mathilde
    http://mathildebraagaard.blogspot.dk

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...