24 juli 2012

En flammende solnedgang



Hej med jer,

Nyder I sommervejret? Hvor er det dog bare SKØNT med noget sol! Oplagt vejr til at lægge lak og tage billeder til bloggen...

Desværre har jeg sindssygt travlt på arbejdet for tiden!

Der er kæmpe spejderlejr i Holstebro, som jeg dækker for P4. Så det er noget med at sidde på pinden i 9-11 timer lige nu.

Heldigvis er jeg også meget ude på lejrpladsen, og der er jeg virkelig glad for, at det ikke står ned i stænger!

Der bor nemlig over 35.000 spejdere ude på en mark - og både antallet af gæster og arealet er på størrelse med Roskilde Festivalen.


Og støv er altså bedre end smat! Og så får jeg en fin kulør i hovedet ;)

Men der er ikke tid til at lægge lak, så jeg render stadig rundt med mine Tour de France-negle - og touren er jo for lææængst slut! Så det er jeg ikke helt tilfreds med.

Nå, men derfor får I nogle billeder af den sidste af de indie-lakker, jeg købte hos Paris Sparkles: Cobber Sunset.

Først lidt om lakken (og så kan I læse min mening om den efter billederne)

Cobber Sunset er en orange gele-lak med masser og atter masser af glitter i. Glitteret er i guld og med holografisk effekt, hvilket virkelig får den til at skinne.

I solskin ser det næsten ud som om, der er ild i neglene ;D
Den er super nem at arbejde med - ligesom de to andre, jeg har købt fra Paris Sparkle. Og det endda på trods af, at konsistensen er lidt tyk. Jeg ved ikke, hvad hun har gjort ved de lakker - men det virker!



Skygge


Skygge

Resten er i direkte sollys





Cobber Sunset var faktisk grunden til at jeg bestilte fra Paris Sparkles i første omgang (eller måske var det Cobalt Surprise...)

Den så simpelthen så flot ud på hendes swatch-billede, der skulle sælge varen.
Men da jeg fik den hjem blev jeg lidt skuffet... Og jeg kan faktisk ikke forklare hvorfor.

Den er nemlig smadderflot!
Den glimter helt vildt, og som sagt er den nem at lægge på. Jeg tror bare, den orange farve er forkert til min hudtone. Og så havde jeg faktisk troet, den var noget mørkere.

Måske skal jeg bare vænne mig til den.


Cobalt Surprise, Golden Touch og Cobber Sunset (og en masse flere fine farver) kan købes hos Stacy fra Paris Sparkles i hendes butik på Etsy.com til omkring 50 kroner for en flaske med 15 ml.




        


6 kommentarer:

  1. Tjah - Jeg synes nu den er fantastisk flot til dig :-)

    SvarSlet
  2. hvis ikke de er dyrere, så kunne det jo være man lige rent tilfældigt skulle lægge lidt i kurven...!

    du må endelig hilse min bror hvis du finder ham deroppe... han er fra høruphav gruppe (sønderjylland)... hehe, men sandsynligheden er nu ikke særlig stor :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk fik jeg noget rabat, fordi jeg købte tre... Så gav kun 105 kroner for dem alle sammen - plus porto... Men det synes jeg bestemt ikke er dyrt! :)

      Hørup, er det ikke Als? Jeg hilser ;)

      Slet
  3. sejt lak men jeg ville næsten ønske at det var endnu mere glimmer i! :D det er så nega snud at du kan være på den lejer! jeg var spejder før jeg smuttede på efterskole men så luggede det hele ned... øv øv øv men regner med snart at blive spejder igen!!! hils min Berdeste veninder der oppe!!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tænker også, at der mangler lidt glitter i forhold til de forventninger, jeg havde... Men har tre lag på her, så der kan simpelthen ikke være mere på neglene nu ;)

      Jeg er også tidligere spejder, og efter at have rendt rundt på spejderlejren, har jeg fået lysten tilbage. Så nu regner jeg med snart at melde mig som leder i den lokale gruppe - man er åbenbart altid spejder i hjertet ;)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...