22 juli 2012

Preview: Essie Mirror Metallics




Metallic-lakker er evigt populære. Derfor er også Essie nu kommet med på moden, og sender denne sensommer fem metallic-lakker på gaden.

I farverne er de, som metalliske lakker nu engang skal være - der er en fin guld, en sølv, en kobber, en blå og en lilla. Så er hele den klassiske, metal-palette dækket ind.

Jeg har ikke selv prøvet dem - og efter at have set denne anmeldelse af dem hos The PolishAholic, er jeg heller ikke sikker på, jeg vil have dem...

Men billederne af dem er godt nok fine...










Fra venstre:
No Place Like Chrome, Blue Rhapsody, Nothing Else Metals, Penny Talk, Good As Gold

Klik på billedet for at se det i stor version






Kollektionen kan købes online allerede nu - på blandt http://www.head2toebeauty.com/ og http://www.transdesign.com/.







7 kommentarer:

  1. Hmm jeg tror at jeg springer over denne kollektion. Hvis de virkelig er så bøvlede at arbejde med, så gider jeg ikke bruge pengene på dem.
    Synes måske også at farverne i sig selv er lidt fesne at se på.

    SvarSlet
    Svar
    1. De ligner så mange andre metallic-lakker, synes jeg. No fuzz...
      De fleste metallic-lakker er svære at arbejde med, men når selv en garvet blogger skriver, at hun har problemer... Så skal jeg også langt udenom... Tror jeg... ;)

      Slet
  2. Åhhh!! Jeg har to fra den kollektion. De er fantastiske, og er til at arbejde med efter 2 lag basecoat..
    Lisa/ neglerier.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre - det kunne være, man alligevel skulle overveje at prøve bare en enkelt en... ;D

      Slet
    2. Du bliver absolut nødt til at prøve. Farverne er så smukke!

      Slet
  3. Æhm nu skriver du sensommer... De er da kommet på gaden??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skriver jeg også i indlægget... For mig er det sensommer nu... ;)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...