18 juli 2012

Nye magnet-lakker fra China Glaze og nails inc.





Tidligere på året lancerede et væld af mærker magnetlakker - både de dyre mærker som fx Deborah Lippmann og nails inc., men også de billigere mærker som fx Orly, Color Club og China Glaze.

For nylig lancerede både nails inc. og China Glaze så deres kuld nummer to af magnetlakkerne - med nye farver og nye magneter, så der nu er endnu flere fine designs at boltre sig i.

Magnettrenden er altså endnu ikke ovre, ser det ud til!

Med de nye farver og mønstre, kan man blandt andet lave fishnet-nails, som ligner skæl.

Det lyder måske ikke så lækkert, men lækkert ser det ud!





De nye farver fra nails inc. kan købes nu på BeautyBay.com til cirka 100 kroner (med fri forsendelse lige pt.)



Fra venstre:
Soho, Picadilly, Spitalfields


Jeg har allerede investeret i den grønne Spitalfields. Men så meget, som jeg elsker Picadilly i London, er jeg også nødt til at eje den guldfarvede i denne kollektion ;D
Det er i øvrigt Picadilly, der er afbilledet øverst i indlægget.




China Glaze har netop lanceret deres Magnetix II-kollektion.
Så vidt jeg kan se, skulle den egentlig først komme ud til august, men man kan allerede nu købe den hos Transdesign.com til $4.25 for en flaske eller magneten med de tre nye designs.






Fra venstre:
Gold Fusion, Positively In Love, Bond-tastic

fra venstre:
Get Charged, Sparks Will Fly, Con-Fused?



Hvad siger I - er I stadig tiltrukket af magnetlakker?




      

3 kommentarer:

  1. Jeg har stadig ikke en eneste magnetlak. Jeg har ikke syntes at farverne var flotte nok. Men ... tja... måske en dag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det rigtigt? Åh, jeg elsker ellers min Whitehall fra nails inc - det er sådan en hurtig to-go-farve... Den er bare så flot, synes jeg... Men jeg er også mest til grønne og blå nuancer ;D

      Slet
  2. Hvor er de fine:) elsker den effect en magnet kan lave, må snart selv prøve det.

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...