22 juli 2012

Mine fine ferienegle



Advarsel: Masser af billeder i indlægget, men også nogle med blåt vand og palmer :)


I år gik turen til Gran Canaria.

Det var en ferie, jeg havde krævet, fordi min kæreste i år skal udsendes til Afghanistan.

Så jeg trængte til at have ham helt for mig selv i en hel uge på en lækker ferieø, hvor vi hverken skulle tænke på at gå tur med hundene, vaske op eller lave mad.

Så vi tog til øen, hvor der altid er omkring 26 grader varmt, stærk sol og en mild brise. Det var bare skønt.
Kanarieøerne er lige mig!

Inden jeg tog afsted viste jeg jer mine fine, gule ferienegle.
Dem havde jeg lavet af China Glaze - Sun Kissed, som er fra deres sommerkollektion Summer Neons 2012, stamping og Golden Touch fra Paris Sparkles.



I øvrigt en super fed kollektion, som jeg vist også har anbefalet før :)

Den gule stod super flot til den blå pool :D

...og den står også godt til Piña Colada! ;D


Mine gule negle holdte faktisk rigtig godt, men efter et par dage skallede et lille hjørne af min pegefinger. Ikke noget man lagde mærke til, men noget der irriterede mig.

Og jeg havde jo taget en anden lak fra Summer Neons-kollektionen med i det tilfælde, at de gule negle svigtede mig.

Så jeg skiftede den gule ud med en mørk koral, Surfin' For Boys - og peppede den igen op med Golden Touch fra Paris Sparkles, fordi glitter ligesom hører sig til, når man er på ferie ;)


Golden Touch er blevet lagt oven på Surfin' For Boys, som jeg har tre lag på af.


Neon er perfekt til ferien!







Og så kom mine hænder også til at matche mine negle, som havde fået et rødt lag, inden vi drog sydpå.
(Denne farver er perfekt til neglene på tæerne!)




Under vand kan man virkelig se, hvor flot en neonfarve Surfin' For Boys er!

Folk kigger i øvrigt mærkeligt, når man ligger sådan her ved poolkanten og tager billeder ;)


Jeg havde den flotteste udsigt, da jeg sad på balkonen og lagde lak. Det var totalt lækkert, fordi jeg fik brisen ind fra vandet, som jeg havde udsigt over, men samtidig fik eftermiddagssolen lige i hovedet.



Det eneste problem var bare, at varmen gjorde min lak tyk - og det endda på trods af, at jeg sørgede for at den hele tiden stod i skyggen.

Så første hånd gled den okay på. Men da jeg skulle til at putte lak på den anden hånd, var det ligesom at arbejde med tjære. Og i det sekund, jeg puttede top coat på, begyndte neglelakken at flygte fra mine negle... :(






Men det blev siddende på neglen! Og det var på en måde det vigtigste, selvom den flygtende lak irriterede mig ;)

Så til jer, der skal på ferie: Læg lak inden ferien eller inden døre med air conditionen tændt. Skygge er bare ikke nok.


Til sidst får I lige et par billeder af, hvor lækker udsigt vi havde på hotellet. Det gjorde lige, at batterierne blev ladet lidt op. Jeg kunne dog godt bruge en uge (mindst) længere dernede....!



Fra poolen var der udsigt over Atlanterhavet


Og fra balkonen var der udsigt til den smukkeste solnedgang over Atlanterhavet!


Hvor skal I holde ferie i år?

PS: Hvis der er nogen af jer, der skal til Gran Canaria, så hold øje med vores blog - jeg arbejder i øjeblikket på en shopping guide for Gran Canaria :)



~ Charlotte



                                   

4 kommentarer:

  1. Ih, det lyder som om at I havde en dejlig ferie - det ser i hvert fald skønt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde vi i hvert fald :) Den var bare alt for kort! :)

      Slet
  2. Er det et vandtæt kamera du har brugt? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det er det :)
      Jeg kan dog ikke lige fortælle dig hvilket, da det er min kærestes... Men kan godt finde ud af det, hvis det er :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...