26 juli 2012

Ægte 18 karat guld i den nye topcoat fra OPI



For nylig viste vi jer den nye efterårskollektion fra OPI, der er inspireret af den kommende James Bond-film, Skyfall.

Men OPI har netop afsløret på deres facebookside, at der kommer endnu en lak til Bond-kollektionen - en top coat med ægte 18 karat guld.

Den nye topcoat hedder The Man With The Golden Gun.

Det er en klar top coat med guld flager i - eftersigende skulle den være noget nær magen til den version,  OPI sendte ud i Sephora by OPI-mærket tidligere på året, It's Real.

For mig ser den dog ud til at have lidt større guldflager i end den fra Sephora (se billederne længere nede), og det kan jeg godt lide.

Ifølge bloggeren BeautyJudy kommer den til at koste omkring $30 - cirka 180 kroner - for en flaske.

Det er samme pris som Sephora by OPI's version koster.






Sephora by OPI - It's Real


Billedet er lånt fra Nails Made Simple

Sephoras version kan købes online nu, mens Bond-versionen bliver mulig at få fingrene i fra oktober.


Personligt synes jeg faktisk det er frås at putte guld i en neglelak, når verdens guldreserver er ved at svinde ind, og man kan tjene penge på at komme ind med sine gamle arvestykker og få en god sum penge for dem.

Så det bliver ikke en lak, der kommer på min ønskeliste.

Hvad med jer - skal I ud også investere i en ægte guldlak?


~ Charlotte


      

8 kommentarer:

  1. Det ser da fedt ud og det ville da helt klart være blæret med sådan en lak.
    Jeg er dog helt enig med dig, for det virker som unødvendig frås at bruge guld på den måde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men mest på grund af flasken på hylden, tænker jeg? ;D

      Slet
  2. jeg synes det er en super flot lak og mit negle hjerte banker da oger over synes af dem men ægte guld arg... man må kunne lave en magen til men nogen andet som ligner guld og jeg gir aldrig så mange penge for en lak men flot det er den helt klart! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tænker jeg også... Man kan få glitter, der ligner guldflager... Og nej, jeg ville heller aldrig give så meget for en lak, det er helt sikkert...

      Slet
  3. Det lyder virkelig flot, men som er alternativ for os som altså ikke har røven fuld af penge, er det jo heldigt der findes andre lakker med guld lignende flager i! ;-) F.eks. vil jeg gerne anbefale wet'n'wild -"the gold & beautiful" fra deres Fast dry kollektion til kun 39,- i bilka/føtex :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, men den er jo ikke "flager" - den er bare guld. Hvis man vil have en billig version, der minder lidt om denne, vil jeg hellere anbefale Sephora by OPI - Only Gold For Me eller essence - Make It Golden.

      Slet
  4. Kan fortælle at vi netop har fået Man with the golden gun i butikken og på webshoppen. Den er super flot, lækre "store" flager. Læg gerne flere lag hvis du vil have tæt guldbelægning
    295,- for 15 ml.

    SvarSlet
    Svar
    1. Når du siger "butikken", mener du så Matas? :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...