13 juli 2012

Butikkernes tilbud på lak - uge 29





Her er hvad vi har fundet ved at kigge i ugens tilbudsaviser. Der er desværre ikke så meget at komme efter, men til gengæld er der et spændende tilbud på en laktørrer i Bilka, som måske var værd at investere i... :)

Tilbuddene gælder fra mandag den 16. juli 2012.













Bilka


Bilka har i denne uge tilbud på en tørremaskine til neglelak inkl. 8 neglelak.  (se billedet ovenfor)
Jeg ved ikke, hvor god kvalitet neglelakken er i - men jeg gætter på, det ikke er den bedste.

Men jeg kunne nu alligevel godt overveje at investere i sådan en tørremaskine. Jeg har faktisk en i forvejen. Den købte jeg meget billigt, og jeg bruger den aldrig - for den larmer!

Men den er faktisk ret effektiv. Så jeg skal i hvert fald ned og se på denne maskine :)





I Bilka er der også tilbud på 4 stk. Collection 2000-lakker til 20 kroner.
Jeg har ikke selv prøvet disse, så kan ikke sige noget om kvaliteten, men jeg ved, at de længe har ligget i en tilbudskurv, hvor de stod til 20 kroner stykket. Så det er i hvert fald noget af et tilbud :)





 

Kvickly


Kvickly har i næste uge tilbud på produkter fra Maybelline.
Der er vist ikke rigtig noget nyt under solen på farvefronten, men det er ok kvalitet.








Matas


Der er ikke rigtig tilbud på lak i Matas' avis. Men der stod, at der var 50% på udvalgte produkter fra Rimmel. Måske der er neglelak i blandt disse?



  

1 kommentar:

  1. Jeg var lige i Matas i dag, og de har i hvert fald stadig nogle af Rimmel-lakkerne til 25 kroner, men det er vist nok sidste dag i morgen :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...