18 juni 2012

Vind en lak fra Dollish Polish





Dollish Polish er blevet et super populært indie mærke - faktisk så populært, at det næsten er umuligt at få fat i hendes lakker længere.

Når hun åbner butikken, går der ikke mere end et par minutter, før der er udsolgt igen.

Men vi har fået fat i en flaske af en af hendes klassiske lakker, Super Bass.

Den udlodder vi nu i en give away - for at fejre, at vi snart rammer 200 likes på facebook, og at vi næsten har 80 followers på bloggen - yay!

You guys are amazing, tusind tak fordi I følger os :D


I får lige billedet af lakken i stor størrelse også:




Dollish Polish Super Bass (3,6 ml)


Info om konkurrencen:


Som nævnt i vores andre give aways, hvor du kan vinde en lækker lak fra Revlon eller et nail art starter kit, vil vi gerne have lidt mere aktivitet på vores side.

Det gør forhåbentlig, at firmaer får lyst til at sponsorere lidt ting til vores give aways, for vi har ikke råd til at købe så mange, som vi gerne ville.

Derfor er der to ting, du skal gøre, hvis du vil have chancen for at vinde denne lak:
  • Du skal følge vores blog via Google Friend Connect
  • Du skal like vores facebookside

Sådan følger du bloggen via Google Friend Connect:

Det eneste, der kræver, er, at du opretter en gmail-konto/Google-konto. Det gøres på få minutter, og du får ikke noget spampost fra hverken os eller andre af at følge vores blog.
Hvis du er i tvivl om, hvorfor og hvordan det fungerer, kan du altid skrive til os på: polishpassion@gmail.com

Sådan opretter du en konto:
  • Start med at klikke på "Tilmeld dig dette websted"-knappen, som du finder ude i højre side under fanen "Faste læsere"
  • Der kommer et pop-up vindue, hvor du nederst kan vælge "Opret en ny Google-konto"
  • Følg derefter anvisningerne, og få minutter efter har du en konto.




Regler og konkurrencebetingelser:
  • Du deltager ved at udfylde vores Rafflecopter-skema, som du finder nederst i dette indlæg.
  • Du kan deltage en gang om dagen.
  • Du skal følge os via Google Friend Connect (GFC) og facebook for at deltage i konkurrencen.
  • Du kan optjene flere lodder ved at gøre andre ting, men disse er ikke påkrævede for at deltage i konkurrencen.
  • Konkurrencen løber frem til lørdag den 30. juni. Vinderen bliver kontaktet pr. mail og bliver annonceret på facebook. Vinderen har 48 timer til at svare på enten eller facebook, ellers vil der blive udtrukket en ny vinder.

 
 
 
 
a Rafflecopter giveaway


16 kommentarer:

  1. Svar
    1. kunne desværre ikke linke mit link så har bare linket min profil okay?:-/

      Slet
    2. Jep, det er helt fint :)

      Slet
  2. Ville være super hvis man vandt ;-)

    SvarSlet
  3. åh ja tak endnu en konkurrence :) Man kan ikke andet end at elske dem hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vi glade for, at du synes :)

      Slet
  4. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vinde denne konkurrence... ;-)

    SvarSlet
  5. WAUW! Jeg bliver da nødt til at være med i denne GiveAway! :) Nu håber jeg bare, at jeg vinder ;) hehe.

    Christina / frkstubba.blogspot.com
    crsd1988@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det forstår jeg godt - den er vildt fed den her lak :) Held og lykke!

      Slet
  6. virkelig fed lak!!! mine øjne tænker bare må have!!!

    SvarSlet
  7. Tanja Mathiasen19 juni, 2012 19:45

    Den er MEGA alt for meget skøn og LIGE min smag!! Hooold nu op den vil jeg gøre meget for at vinde:) Så deltager selvfølgelig med alt hvad jeg kan!! I er for seje er i! Mvh. Tanja Mathiasen, jan-mathiasen@stofanet.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er bare nogle dejlige, søde ord, Tanja :D
      Held og lykke :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...