07 juni 2012

Sommerfarve der dufter af mango



Hej med jer,

Sidst jeg var på shoppetur, faldt jeg over denne flotte lak fra Revlon.

Det er sjældent, man ser lakker fra Revlon i Danmark, og da jeg tilfældigvis lige havde siddet og overvejet at købe den på nettet, røg den selvfølgelig straks ned i kurven!

Mad About Mango er en tangerine tango, eller på dansk: mørk koral/orange, hvilket jo er farven over dem alle denne sommer, hvis man skal tro modeeksperterne.




Jeg er helt vild med farven, som i øvrigt minder utroligt meget om en af mine andre yndlingslakker, GOSH's Peachy.

Fordelen ved MAM over Peachy er, at den dufter noget så skønt! Om det lige er af mango ved jeg ikke, da jeg ikke er den store mangospiser. Den minder mig om Hubba Bubba-tyggegummi.

Det har jeg sagt om en del andre lakker allerede, så på det punkt er den ikke særlig. Men hvis man sammenholder det med farven, er den for mig en klar vinder. Jeg er nemlig ret vild med de der duftlakker ;)


Konsistens og påføring:

Mad About Mango er en creme-lak i en flot, mørk koral eller orange farve.

Lakken flyder nemt. Den er hverken for tynd eller tyk, og den er nem at lægge. Den dækker ikke så meget, som man kunne håbe på - efter tre lag, synes jeg stadig, jeg kan ane visible nail line, hvis jeg kigger helt tæt på - men så igen, hvem gør det?

Penslen er standard størrelse, dvs. den er ikke bred som fx Rimmels, men heller ikke så tynd som fx de gamle OPI-lakker. Så det er all good.



Her får I lige lidt billeder, som jeg har taget i mit nye lystelt :D Det vil sige kunstigt lys, ingen flash:







Jeg er ret vild med denne flotte, farverige neglelak - hvad med jer?

Hvis den er noget for dig, så skynd dig at melde dig til vores give away her, hvor du kan vinde den!

Konkurrencen gælder til og med den 28. juli 2012.




  






2 kommentarer:

  1. uha fee farve den ku jeg da godt lige bruge til min samling :D og fedt at den dufter jeg viste ikk at man kunne få sådan nogen lakker ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, de er begyndt at poppe op rundt omkring :)

      Er selv helt vild med dem! Har nogle fra Color Club, der dufter af lime, hindbær, vandmelon og blåbær (mener jeg det er)

      En top-lak der dufter af Marc Jacob's parfume Light Blue (også fra Color Club) og så nogle fra Rimmel, der dufter af citron, jordbær og fersken.

      Dem fra Rimmel koster ikke ret meget på www.ladydanmark.dk (25 kroner pr. flaske), og der kan du bruge vores kode (se i øverste højre hjørne af siden her) til at få 20% - den med citron var en af mine allerførste lakker, og den er stadig en af mine favoritter.

      ...hvis du vil finde nogen selv :)

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...