18 juni 2012

Sex and the City-negle




Jeg eeeeeelsker Sex & The City - hvilken pige gør ikke det?

Alle de materialistiske drømme om lækkert tøj, masser af sko og - nåja - at bo i det pulserende æble.

SATC har fulgt mig gennem mine op- og nedture lige siden jeg var 19 og første gang forelskede mig i serien.

Siden da har jeg sat den på dvd-afspilleren, hver gang jeg havde et problem med kærligheden.

De sidste 1½ år har serien kun kørt på tv i juletiden, når den er blevet vist som julekalender på TV3, men fordi min soldat er på øvelse ude i naturen i denne weekend, besluttede jeg mig for at lave en SATC-marathon.



Efter at have set de første to sæsoner, besluttede jeg mig for at multitaske lidt - og lave mine negle samtidig.
Inspirationen kom selvfølgelig fra showet - farverne fra boksen og skyline'en fra grafikken på den sæson, jeg var nået til.

Og skoen og hjerterne - ja, det giver vist sig selv :)









Den lyserøde baggrundsfarve er Models Owns Pastel Pink.
Det sorte er lavet med akryllak fra en hobbyforretning (ikke akrylmaling, men lak) og en tynd nail art pensel.
Hjerterne er China Glaze Dance Baby med OPI's Teenage Dream over - det er også Teenage Dream som pynt på skoen.

Jeg er selv ret glad for resultatet :D


Jeg er Carrie-fan. I skrivende stund er jeg nået til sæson 5 - jeg tror, det er min yndlingssæson. Eller måske sæson 6 - de sidste to afsnit i Paris er i hvert fald ret fantastiske :D

 

Hvem er jeres yndlingsfigur fra serien - og hvad med en yndlingssæson eller -afsnit?



               

13 kommentarer:

  1. Smukke, smukke, smukke. Følger selv med i serien på Tv3, hvor serien kører 4 afsnit om aftenen... Og ønsker mig næsten boksen til serien, bare fordi den er smuk!

    Og har ikke rigtig en yndlingsfigur...måske Charlotte? Minder nok mere om Miranda, dog. :P
    Kender dog ikke serien godt nok til at have en yndlingsserie eller -afsnit. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)

      Boksen er virkelig fin, den pynter i dvd-reolen! Det er også de farver, jeg har ladet mig inspirere af :)

      Elsker alle pigerne, de er jo dejlige og charmerende på hver deres måde (det er nok ikke helt tilfældigt, at man kan se lidt af sig selv eller nogen, man kender, i dem allesammen)

      Jeg tror, jeg har set hvert afsnait mindst 30 gange. Hvis det overhovedet kan gøre det. Men kan stadig se den igen og igen :)

      Slet
  2. jeg har set 1 eneste afsnit, og jeg tog derefter voldsomt afstand fra denne serie... kunne slet ikke klare det overfladiske forhold der var personerne imellem... så kan desværre ikke snakke med, men ville alligevel gerne dele med jer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Overfladisk forhold? Hmm, gad vide hvilket afsnit du har set. Muligvis det første - dengang havde de ikke styr på formen... Men ud over det første afsnit, så kan jeg slet ikke genkende det, du skriver. Følelserne i den her serie er mere ægte end i nogen anden, jeg nogensinde har set.

      Slet
    2. det var et eller andet med en bar der havde senge tema, og at en af dem havde fået et barn, og nu kunne passe sine yndlingsbukser igen...!

      men tilbage til manien... synes det er meget fedt med en skyline, og er da helt tosset med den lyserøde farve :)

      Slet
  3. jeg har kun set filmene men de er (synes jeg) også rigtig godt og jeg overvejer stærkt at se serien :) de negle kæft de er seje! dem kan du godt være glade for ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Serien er meget bedre end filmene, synes jeg :)

      Slet
    2. det har jeg også hørt fra mange det kunne være at jeg skulle tage springet og se serien :)

      Slet
    3. Du skal bare ikke lægge for meget i de første par afsnit. Jeg startede med at se sæson 2 (det var den, der lige var i Fona, den dag jeg stod og skulle bruge et gavekort)- og det er jeg glad for, for de første par afsnit er lidt anderledes. Som sagt i en anden kommentar her på siden: der havde serien ikke fundet sin form endnu.

      Slet
  4. Kæmpe SATC fan, vildt flotte negle, har også haft marathon med pigerne :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :) Det hører sig ligesom til - mindst en gang om året ;D

      Slet
  5. hold da op, hvor er de flotte! :-D

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...