26 juni 2012

Orangerød neon med shimmer


"Nej, nu har jeg aldrig - neon og shimmer?!"

...var min første tanke, da jeg opdagede, at China Glaze's nye neonkollektion, Summer Neons, var fuld af shimmerlakker. Æv æv æv... tænkte jeg...

Lige indtil jeg så swatches af kollektionen hos Scrangie. Så var jeg solgt - særligt til den super fine Surfin' for Boys.

En orangerød shimmer, der virkelig får neglene til at poppe. Så før jeg bestilte andre, købte jeg Surfin' for Boys.

Og den slog mig fuldstændig bagover.



Farven er så intens, og selvom det er en neon, dækker den allerede efter to lag, fordi der i kollektionen er blandet hvide pigmenter i.

I husker måske vores indlæg om, hvordan man får det bedste ud af sine neonlakker (hvis ikke, så er hemmeligheden en hvid base under neonlakken)

...men det behøver man altså ikke med denne her.
Det er the best of two worlds: nem at lægge på, men stadig fuldstændig neon!



Jeg valgte dog alligevel at putte tre lag på til billederne her:







Uden tvivl min nye sommerfavorit!!
Og så skal jeg vist også have fat i resten af kollektionen, for kombinationen af neon og hvide pigmenter er virkelig undervurderet.

Hvad synes I?


~ Charlotte

4 kommentarer:

  1. Hvor er den købt henne?? Blev også fuldstændig forelsket da jeg så den hos scrangie, men kunne ikke finde en forhandler på china glaze, så et link ville være godt :-)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Har købt den på www.head2toebeauty.com - det er mit yndlingssted at købe China Glaze :)

      Men der er mange steder, du kan købe dem online - vi har lavet en guide til, hvor du finder mærkerne:

      http://passion4polishdotcom.blogspot.dk/p/her-finder-du-mrkerne-pa-nettet.html

      (De kan desværre ikke fås i Danmark. Enkelte webshops sælger noget China Glaze, men det er sjældent de helt nye kollektioner.)

      Slet
  2. det er godt nok en flot lak! også når den bækker efter to lak :o det er jo vild ikke mere hvis lak under neon ;P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er i hvert fald ret begejstret for at slippe for den hvide underlak :D
      Det gør bare neon endnu bedre!!

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...