08 juni 2012

Nye neon'er fra OPI på vej

Så kom OPI også med på sommertrenden: for første gang nogensinde sender de i år en neonkollektion på gaden!

De nye neonfarver kommer på gaden i juli, og vil kunne købes i et minisæt bestående af:




  • en hvid baselak
    (som er hemmeligheden til at få neonfarver til at poppe, som vi tidligere har skrevet om - det indlæg kan du læse HER)
  • Ridiculously Yellow
  • Formidably Orange
  • Riotously Pink
  • Seriously Purple
  • En topcoat der får dem til at skinne

Kollektionen er en limited edition, og kommer som sagt på gaden i starten af juli.










Vi er noget skuffede over sommerens neonkollektioner. Både denne fra OPI og China Glaze's bud på denne sommers neonfarver.

Det er som om, de bare slet ikke popper nok - set i forhold til de sidste sæsoners fantastiske farver, der blandt andet tæller to af vores favoritter: Flip Flop Fantasy og Yellow Polka Dot Bikini.

De nye farver kommer ikke op på siden af de gamle, synes vi. Det er som om, de ikke er rigtige neon'er.

MEN det kan jo være, at farverne snyder på skærmen. Det sker jo.

 

Hvad siger I - er OPIs neonfarver noget for jer?


  

10 kommentarer:

  1. Uha... Den samling vil jeg gerne have!!! Men limited edition - det lyder dyrt :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke, de kommer til at være ret meget dyrere end deres andre lakker. Nu er det jo også et sæt bestående af mini-lakker, så mit gæt vil være 200-250 for hele sættet...

      Det er kun et gæt! Men tror nu ikke, du behøver at frygte for prisen - de plejer ikke at være ret meget dyrere, når de er limited. Men til gengæld kommer der måske rift om dem, så de hurtigt forsvinder. :)

      Slet
  2. jeg vil give jer reti at de lakker fra sidste år var litde mere... jeg ved ikke hvad man skal kalde det, de var bare lidt federe men synes endelig også disse er okay ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nemlig - de er okay... Men der mangler lige sådan lidt, synes jeg... Det er faktisk svært at definere, hvad det helt præcist er ;)

      Men igen, det kan jo være at billederne snyder, og at de er aaaawesome i virkeligheden... Vi venter på swatches ;)

      Slet
    2. ja dem venter jeg også på efter at ha kigget et par gange mere på det her indlæg så er jeg blevet lidt små forelsker i lilla og den gule;)

      Slet
    3. Hehe, det er også dem, jeg har kigget lidt på - hvis ikke du har de farver i forvejen, tror jeg de her er en god investering :)
      Men der skal swatches på banen, før jeg finder kreditkortet frem ;)

      Slet
  3. jeg synes det er træls der kun er 4 farver i samlingen, så er der jo ikke en til hver finger. tsk tsk.

    udover det er neon ikke så meget mig, da jeg er utrolig bleg. det ser nærmest uhyggeligt ud. er næsten lige før min cute as a button er for hidsig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der måtte godt lige have været en mere i grøn eller blå ;)

      Haha, det lyder vildt :) Men blegt er sejt, husk det! Jeg er nu selv ret bleg (jeg er rødhåret), og jeg synes faktisk at jeg bliver lidt mindre bleg af neonfarver, særligt en orange neon... Men jeg har måske lidt røde undertoner, der bliver hevet frem...

      Slet
    2. kunne være jeg skulle prøve alligevel... har et rødt skær i mit hår, selvom jeg er brunette, så det kunne da være det også virkede på mig.... :)

      Slet
    3. Det, der gør forskellen for mig er, at jeg kommer en hvid lak under, så neon'en kommer rigtigt frem :)

      Havde faktisk en neonpink på den anden dag, og normalt gør lyserøde farver ikke noget godt for mig pga. de røde pigmenter i min hud, men den her så bare super fed ud! Mine fingre så ikke rødlige ud, hvad pinke farver plejer at få dem til. Det var jeg godt tilfreds med :D

      Slet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...