23 juni 2012

Nail Mail: A little bit of everything




Hej med jer,

I dag fik jeg ikke mindre end fem pakker med posten - kun en indeholdte noget ikke negle-relateret ;D
Åååh, så starter weekenden på toppen!

Jeg fik min pakke med stamping plates og stamping lak fra Dashica - det er meget billigere, og bedre, end Konad stamping lak!

Pladerne får I billeder af senere, men jeg faldt for dem, da Anne Marie kom over med sine til vores lakaften.

Fandt også nogle super fine nail staickers med blomster, som giver en noget anderledes fransk manicure :)







Ud over det, fik jeg en lak, som jeg virkelig har kigget på længe: Max Factor's Fantasy Fire.
Jeg faldt fuldstændig for den, da jeg så denne swatch af den hos Cristina fra Let Them Have Polish.

Det er så en af de dyreste lakker, jeg ejer. 100 kroner gav jeg for en meget lille flaske, som der ikke engang står på, hvor meget der er i. Gætter på omkring 5 ml.

Og så har jeg også fået min hololak fra OPI DS-serien, Coronation. Den er super fin, men swatcher den først, når der kommer sol på himlen igen - og hvem ved, hvornår det nogensinde bliver ;)





Endelig fik jeg en dejlig pakke fra BeautyBay, der indeholdte min favorit base, Mavalas Ridge Filler, og så de uundværlige Correcteur Pens.





Mmmm, godt jeg har fri på mandag, så jeg kan få leget lidt med det hele :D

        

3 kommentarer:

  1. ... snyd vil jeg have alt det ;) hehe... forrasten kunne i ikke lave en liste over alle de stamp ting man kan få? det ville være fedt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ;) Hvad mener du med en liste over alt det, man kan få? Hvilke sider man kan købe ting på eller hvad?

      Slet
  2. Pokkers... Jeg har lige bestilt og modtaget en xl stamper derfra. Havde ikke set de også har stampinglak. Og så endda til 23 kr. Nå, så må jeg se om det kan betale sig at bestille igen, og betale mere porto :-/

    SvarSlet

Skriv en kommentar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...